Cu Sandero, Dacia intră pentru prima dată în segmentul maşinilor mici, ţintind către clienţii tineri şi dinamici şi chiar către publicul feminin“, consideră Cecilia Tudor, responsabil produs Dacia Sandero, citată de revista „Capital“.
Această declaraţie, susţinută şi de aspectul maşinii, corespunde în mare măsură cu aspiraţiile multor producători de maşini care ţintesc acelaşi segment de clienţi, scrie „Capital“ în ediţia de astăzi. În România, cei care au toate motivele să se teamă pentru cota lor de piaţă sunt comercianţi ai unor modele ca Ford Fiesta, Skoda Fabia, Chevrolet Aveo, Opel Corsa sau chiar Renault Clio III.
„Sunt sigur că unii cumpărători vor alege între Clio III şi Sandero, dar sunt două maşini cu specificaţii destul de diferite. Sandero este un hatchback durabil şi bine realizat, dar nu este foarte sofisticat aşa cum e Clio. Este, desigur, posibil să avem de-a face cu puţin canibalism, dar asta nu ne face să tremurăm în bocanci“, a declarat pentru „Capital“ directorul de design al grupului Renault, Patrick leQuement. Rezultatele comerciale ale modelului vor putea fi comentate cel mai devreme la sfârşitul acestui an, dar cert este că Sandero are mari şanse să zguduie piaţa auto la fel de puternic ca Logan în 2004. (Robert Stan, „Capital“)