Cine a zis că românii nu mai iau credite de consum: Cetelem a vândut cu 24% mai mult în 2011

Cine a zis că românii nu mai iau credite de consum: Cetelem a vândut cu 24% mai mult în 2011

Românii continuă să ia produse pe credit din magazine, devenite mai ieftine în criză şi care sunt mult mai uşor de accesat decât cele bancare.

Aşa se face că în 2011, Cetelem, companie de credite de consum, a acordat un volum de credite cu 24% mai mare decât anul anterior.

Trendul s-a menţinut în 2012. Creditele noi acordate de companie au înregistrat o creştere cu 15% faţă de nivelul din aceeaşi perioadă a anului trecut.

Anul trecut compania a obţinut un profit înainte de taxe în valoare de 9,8 milioane de lei.

În 2011, compania a emis peste 53.000 de carduri, ajungând la peste 300.000 de unităţi.

Ne puteți urmări și pe Google News