Rebecca Black este cunoscută pentru piesa ei, "Friday". Atât de multe persoane o urăsc, încât clipul a devenit cel mai căutat pe canalul video.
Un fel de Justin Bieber în variantă feminină, tânăra Rebecca (avea numai 13 ani când internetul a remarcat-o) a obţinut locul fruntaş în topul căutărilor pe canalul YouTube. Asta s-a întâmplat la foarte puţin timp după ce a fost prima în clasamentul căutărilor pe Google. Internauţii par să deteste atât de mult piesa tinerei încât nu se pot abţine să nu o asculte.
"Friday", urât de tot internetul
Când Comedy Central a pus clipul ei pe blogul oficial, a adăugat şi mesajul: "compunerea pieselor nu este pentru toată lumea".
Rebecca Black a reuşit să se facă remarcată într-un moment tensionat, când toată lumea vorbea despre cutremurul din Japonia şi tsunamiul care a urmat. Pe lângă numeroasele parodii care s-au făcut după piesa Rebeccăi, un magazin a folosit piesa pentru o reclamă la promoţia "Black Friday", iar actorii serialului "Glee" au cântat-o într-unul dintre episoade.
Rebecca a realizat şi un clip pentru retrospectiva YouTube de anul acesta şi a promis încrezătoare fanilor ei că o vor vedea şi în 2012. "Mulţumesc tuturor celor care au privit, au încărcat şi au urmărit YouTube anul acesta", a spus ea. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/kfVsfOSbJY0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
Pe locul 2: un clip cu un căţel
YouTube a acumulat într-un an de zile un trilion de vizualizări. Au făcut o retrospectivă în care au prezentat şi cele mai căutat videoclipuri, dar şi cele care au avut cea mai rapidă creştere. Rebecca a fost urmată în clasament de un clip cu un căţel şi de cântăreţul Michael Bolton, care îşi parodiază propria imagine de romantic incurabil, în "Jack Sparrow". <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/nGeKSiCQkPw?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/GI6CfKcMhjY?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
YouTube a realizat şi un clasament în care nu au intrat decât videoclipurile oficiale ale artiştilor. Postate prin sistemul VEVO, acestea au început să fie mai căutate pe internet decât la televizor. Jennifer Lopez este prima în acest top, cu piesa "On the Floor", pe care o cântă alături de Pitbull. Cântăreaţa a strâns în prezent peste 450 de milioane de vizualizări. Pe podium au mai urcat LMFAO şi Bruno Mars. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/t4H_Zoh7G5A?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
În topul clipurilor care au avut cea mai mare creştere în accesări anul acesta intră persoane simple ca Ted Williams, omul străzii care a ajuns moderator la radio, dar şi Amy Winehouse cu "Rehab", imagini ale cutremurului din Japonia sau moartea pilotului Marco Simoncelli. <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/6rPFvLUWkzs?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/KUmZp8pR1uc?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> <iframe width="633" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/QLwkpsj9Wc0?rel=0" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>