Cel mai fierbinte spot de promovare a unui model care te lasă, mai degrabă, rece
- Cristian Ionescu
- 17 februarie 2012, 18:51
Ram, divizie de camionete a grupului auto american Chrysler, promovează o serie limitată a uriașului model omonim printr-un clip ”fierbinte”.
Probabil că nici măcar americanii nu se mai înghesuie (ca ”pe vremuri”) să cumpere o camionetă care (în funcție de versiune) poate avea peste șapte metri lungime.
Și cum sexul vinde cel mai bine, nu-i, totuși, de mirare că producătorul Ram, una dintre diviziile grupului auto american Chrysler, s-a gândit să-și promoveze cea mai recentă creație cu ajutorul unui clip foarte ”fierbinte”.
Pretextul a fost oferit de lansarea unei ediții limitate - și luxoase! - a modelului care poartă chiar numele mărcii.
În aprilie, când va debuta comercial, Ram Laramie Limited va oferi un pachet estetic exterior (cu vopsea, elemente cromate și jante originale), tapiserie din piele neagră și cusături gri, inserții piano black, scaune încălzite și ventilate, volan încălzit, sistem de navigație, LED-uri pe mânerele interioare ale portierelor și multe alte dotări întâlnite mai degrabă într-o limuzină.
Deocamdată, Ram le oferă potențialilor clienți nu numai spotul care, speră, îi va convinge să ia decizia corectă (!), ci și un clip, la fel de sexy, în care sunt prezentate momentele-cheie de la filmări.
<iframe src="http://www.youtube.com/embed/0GlkRUIEl2c" width="560" frameborder="0" height="315"></iframe> <iframe src="http://www.youtube.com/embed/ZRJpnHWK8SI" width="560" frameborder="0" height="315"></iframe>