Centrul comercial Westfield are o suprafaţă utilă de aproape 17,5 hectare şi găzduieşte o vastă gamă de ma ga – zine, de la mărci de mare prestigiu internaţional, precum Prada, Chanel sau Valentino, la mai toate firmele mari americane (Apple, Nike, GAP etc.), dar şi filiale de retail mai accesibile.

Pe ansamblu, Westfield numără 256 de magazine reunite într-un complex a cărui construcţie a costat 1,7 miliarde de lire sterline (2,14 miliarde de euro). În prima zi, majoritatea acestor magazine au oferit reduceri importante, responsabilii centrului luând măsuri de securitate speciale pentru a face faţă unei mari mase de oameni. Westfield mai cuprinde un multiplex cu 14 cinematografe, 50 de restaurante, o sală de gimnastică, un salon de înfrumuseţare şi tratament balnear şi o bibliotecă, toate adunate într-o clădire „verde“, ecologică.

Primarul Londrei, Boris Johnson, a inaugurat personal centrul, ai cărui operatori se aşteaptă să primească anual cel puţin 25 de milioane de vizitatori. Patronul Grupului Westfield, australianul Michael Gutman, s-a declarat încrezător în reuşita proiectului său, abia deschis pe fondul unei recesiuni iminente. „Nu este o perioadă dezirabilă, dar eu operez de 50 de ani astfel de afaceri, ştiind bine că uneori deschizi ceva în timpuri bune, iar alteori deschizi în vremuri grele. Noi am planificat totul pe termen lung“, a spus Gutman.