Ce beneficii extrasalariale oferă unul dintre principalii retaileri din România
- Simona Tapalag ă
- 7 aprilie 2014, 16:54
Începând cu luna aprilie, retailerul Lidl le oferă celor 3.800 de angajați un pachet privat de servicii medicale disponibile în 470 de clinici din ţară.
Astfel, angajaţii Lidl vor avea acces la peste 650 de tipuri de servicii ultramoderne de investigaţii, tratamente medicale şi consultaţii de specialitate.
„Angajații sunt foarte importanți pentru Lidl și, de aceea, la fel de importantă este și sănătatea lor. Îi încurajăm să apeleze cu încredere la serviciile medicale pe care le au acum la dispoziție gratuit și să aibă grijă de sănătatea lor,” a declarat Georgiana Tugearu, PR Manager Lidl.
Printre avantajele oferite angajaților se numără accesul rapid la un număr de 470 de clinici, spitale și laboratoare private ce oferă peste 650 de servicii de specialitate ce includ consultații, analize sau investigații. Toate aceste servicii medicale sunt gratuite, iar programările pentru specializări medicale se pot efectua într-un timp extrem de scurt, datorită numărului mare de clinici și spitale disponibile pentru orice nevoie a angajaților Lidl. Aceștia se pot programa pentru consultații sau alte investigații prin intermediul unui serviciu de call center dedicat, unic în România şi apelabil 24 de ore din 24.