Cât economiseşti cu cupoanele de pe site-urile de reduceri
- Ana Bâtc ă
- 13 aprilie 2011, 13:53
Valoarea medie a discount-urilor promovate prin intermediul site-urilor de reduceri a fost de 64,38%, în luna martie, în scădere de la 67,67% în februarie. Pe parcursul lunii martie, pe aceste site-uri au fost promovate 1.323 oferte, datorită cărora românii au economisit 14,3 milioane de lei, aproximativ de două ori mai mult decât în februarie, anunţă reprezentanţii Redutti.ro, agregatorul acestor oferte de reduceri.
Potrivit analizelor, în martie, veniturile site-urilor de reduceri au crescut cu circa 63% faţă de luna precedentă, până la 4,7 milioane lei.
Numarul ofertelor prezentate a fost de 1.323, în creştere de la 842 în februarie. Site-urile care au publicat cele mai multe oferte, luna trecută, au fost groupon.ro (249 oferte, 18,82% din total), kuponiada.ro (117 oferte, 8,84% din total), fundeal.ro (113 oferte, 8,54% din total), zumzi.ro (72 oferte, 5,44% din total) şi dealfever.ro (70 oferte, 5,29% din total).
Site-urile cu cele mai mari venituri au fost, în luna martie, fundeal.ro (vânzări totale de 1,4 milioane lei, 30,55% din total), topdeals.ro (vânzări totale de 575.851 lei, 12,11% din total), groupon.ro (vânzări de 574.206 lei, 12,08% din total), kuponiada.ro (vânzări de 444.037 lei, 9,34% din total), coolbuy.ro (vânzări de 215.911 lei, 4,54% din total).
Cele mai atractive oferte Unele dintre oferte s-au vândut foarte bine în luna martie. Prima în top, cu 3.868 cupoane vîndute a fost 6 lei în loc de 20 lei pentru 20 minute de laser tag.
Pe al doilea loc, cu 3.263 cupoane vândute, a fost cea de 1 leu pentru o porţie de pui pe plita încinsă la restaurantul chinezesc Ni Hao.
A treia în top a fost oferta care a vândut 2.980 cupoane cu 1 leu în loc de 60 pentru un abonament de opt şedinţe timp de o lună la sala DreamFitness.