Publimedia International, compania de publishing a MediaPro, a preluat serviciile de distribuţie şi de vânzare de publicitate pentru cotidianul „Cancan“, editat de Cancan Media, anunţă Mediafax.
Compania deţinută de Adrian Sârbu nu este însă interesată să cumpere ziarul şi să preia şi editarea publicaţiei, a declarat, pentru EVZ, Maria Apostol, PR Manager Media Pro.
Practic, Publimedia a preluat (ca o regie de publicitate) administrarea spaţiului publicitar al „Cancan“, cotidian tabloid lansat în aprilie 2007. Tabloidul va fi inclus în portofoliul de vânzări al Publimedia, care cuprinde, pe lângă reviste, un ziar de referinţă („Gândul“), unul economic („Ziarul Financiar“) şi unul de sport („ProSport“). Vânzări în creştere pentru „Cancan“ Compania Cancan Media operează pe piaţa de media din aprilie 2007 şi este publisher pentru ziarul „Cancan“, suplimentul „Cancan TV“ şi site-ul www.cancan.ro. „Cancan“ a fost înfiinţat de Radu Budeanu, cel care a creat şi „Averea“.
Acesta a devenit ulterior „Click“ şi a fost vândut către „Adevărul Holding“, deţinut de Dinu Patriciu. Piaţa tabloidelor este dominată de „Libertatea“ (Ringier), cu peste 255.000 de exemplare vândute pe ediţie în intervalul iulieseptembrie 2007, urmată de „Click“ şi, pe a treia poziţie, de „Cancan“. Dacă până în august 2007, „Cancan“ a vândut, în medie, puţin peste 40.000 de exemplare, în septembrie a vândut peste 50.000, în octombrie peste 60.000 şi în noiembrie peste 70.000, potrivit datelor disponibile pe BRAT.
PubliMedia Internaţional este unul dintre cei mai mari publisheri de pe piaţa din România, în portofoliul său intrând 8 ziare, 7 reviste şi 2 ghiduri: „Ziarul Financiar“, „Business Magazin“, „Target“ (presă de business), „The One“, „Ce se întâmplă, doctore?“ (presă pentru femei), „Gândul“ (ziar naţional de calitate), „Pro TV Magazin“, „Time Out“ (ghiduri TV), „ProSport“ (presă sportivă), „Descoperă“, „ProMotor“ (reviste special interest), „Clujeanul“, „Bihoreanul“, „Bănăţeanul“, „Hunedoreanul“, „Sibianul“, „Ieşeanul“ (ziare locale).