După ce ieri a vândut laptopuri Dell cu reducere de 20%, astăzi, eMAG promovează laptopuri Toshiba cu un discount de 400 de lei, în cadrul campaniei Crazy Days, care a debutat ieri.
Oficialii eMAG estimau că vor vinde, până la finalul zilei de ieri, prima zi din campanie, 1.200 de laptopuri, în cadrul promoţiei anunţate, în condiţiile în care "în toată România, online şi offline, se vând zilnic aproximativ 1.000 de laptopuri din toate brandurile şi toate modelele".
Potrivit estimărilor reprezentanţilor retailerului online de electronice şi electrocasnice, cel puţin două treimi din cantitatea comandată sunt laptopuri cumparate de clienţi care nu aveau în plan o achiziţie de laptop pe termen scurt, dar care au considerat că este o ocazie bună să-şi ia un laptop, replanificându-şi cheltuielile.
Un nou model de afaceri
După ce campania Black Friday, desfăşurată în luna noiembrie a anului trecut, i-a făcut pe români să scoată banii din portofele pentru produse electronice la reducere, Crazy Days confirmă un nou model de a face campanii – cel de tip eveniment de shopping, concentrat pe o tematică clară.
Astăzi se încheie o altă campanie de acest gen, cea desfăşurată de retailerul offline de produse din această gamă Flanco, denumită Black Week. În cadrul acestei campanii, Flanco a oferit reduceri de până la 50%, timp de câteva zile, la circa 2.000 de produse.
CITIȚI ȘI:
-
Uitaţi de Black Friday. Black Week – săptămâna reducerilor de Paşte
-
Black Week la Flanco: 500 televizoare plate vândute în patru ore
-
Românii dau năvală la cumpărături. VEZI cozile la Black Week
-
Românii au ieșit la cumpărături. Prima zi din BLACK WEEK | GALERIE FOTO
-
Începe Crazy Days la eMAG, continuă Black Week la Flanco