Grupul Bosch profită de pe urma recesiunii care a pus pe liber numeroşi specialişti, ca să-I angajeze în filialele din România. Bosch Communication Center din Timişoara va angaja anul acesta peste 100 de specialişti, crescând numărul angajaţilor de la 266 la 375.
Centrul de comunicare timişorean oferă la nivel internaţional servicii de externalizare a proceselor de afaceri, respectiv servicii de comunicare, suport în gestionarea proceselor financiare şi administrative sau servicii de monitorizare a persoanelor, a bunurilor, a sediilor de firme, a reşedinţelor private, a băncilor sau a transportului de valori.
„Timişoara - ca locaţie nearshore de succes este o componentă importantă a reţelei internaţionale Bosch Communication Center. Anul acesta, Bosch Communication Center a investit într-o nouă locaţie din Timişoara unde vor fi transferate toate proiectele existente şi care va asigura condiţiile necesare dezvoltării ulterioare”, a afirmat Bernd-Otto Schirrmann, vicepreşedintele Diviziei Bosch Communication Center.
Printre clienţii centrului Bosch se numără Primăria Timişoara, Alcatel-Lucent România, Deltatel, Pixmania, Reader’s Digest şi Robert Bosch GmbH.
Investiţii în unitatea de la Blaj
„Vom investi în continuare în România, deşi ne aşteptăm ca 2009 să fie unul dintre cei mai dificili ani de la înfiinţarea companiei, în 1994. După estimările noastre, primele semne de stabilizare ar urma să apară în al doilea semestru, însă la un nivel destul de redus“, a declarat Brigitte Eble, directorul general Robert Bosch SRL, reprezentanta Grupului Bosch în România.
Anul acesta, grupul va investi şi în unitatea de producţie de la Blaj, unde, în decembrie 2008, a fost dată în folosinţă o nouă hală.