BMW, cel mai valoros brand auto

BMW, cel mai valoros brand auto

Marca germană producătoare de mașini permium, evaluată la 21,82 miliarde de dolari (16,46 milarde de euro), a depășit la mustață vechiul lider, Toyota, care valorează 21,77 miliarde de dolari (16,42 milarde de euro).

BMW este cel mai valoros brand auto al momentului, arată un studiu realizat de compania de consultanță Millward Brown, citat de ediția online a revistei ”Autocar”.

Constructorul german de automobile premium a întrecut Toyota, liderul de anul trecut al acestei ierarhii.

Valoarea de piață a BMW, estimată de analiștii Millward Brown, este de 21,82 miliarde de dolari (16,46 milarde de euro), în timp ce Toyota valorează, potrivit aceleiași analize, 21,77 miliarde de dolari (16,42 milarde de euro).

Din cauza climatului economic defavorabil, ambii mamuți auto fost cotați mai slab ca anul trecut.

Producătorul japonez Honda este al treilea brand ca valoare din industria constructoare de automobile, cu o cotă de 14,3 miliarde de dolari (10,56 miliarde de euro). Topul celor mai valoroase mărci din industria auto   1. BMW – 16,46 mld euro   2. Toyota – 16,42 mld euro   3. Honda – 10,56 mld euro   4. Mercedes-Benz – 10,36 mld euro   5. Porsche – 9,07 mld euro   6. Nissan – 6,49 mld euro   7. Ford – 5.31 mld euro   8. Volkswagen – 5,27 mld euro   9. Audi – 2,73 mld euro 10. Renault – 2,46 mld euro sursa: Millward Brown

Ne puteți urmări și pe Google News