Blogăreala, afacere de zeci de mii de euro

Blogăreala, afacere de zeci de mii de euro

Blogul a devenit o afacere profitabilă şi pentru români. Conform unui studiu recent, realizat de blogul refresh.ro şi agenţia de turism vola.ro, industria blogosferei din România a atras, în 2011, peste 600.000 de euro din buzunarele companiilor.

Banii s-au dus la câteva zeci de bloggeri, sub formă de onorarii pentru bannere, proiecte speciale sau plată pentru prestaţiile lor la diverse evenimente. Traficul, tradus în câştiguri Ce diferenţiază un bloger de succes de un simplu proprietar de "jurnal" online?Primul culege laurii de pe urma traficului, a comentariilor, dar sunt importante şi reacţiile de pe site-urile de socializare. Cireaşa de pe tort o constituie tema abordată. Subiectele politice, spune majoritatea bloggerilor, sunt cele mai accesate În ţara noastră există aproape 12.000 de bloguri active.