Black Friday: magazinele vând la foc automat. Flanco îşi menţine ofertele şi în weekend

Black Friday: magazinele vând la foc automat. Flanco îşi menţine ofertele şi în weekend

Astăzi este ziua în care magazinele din întreaga lume fac reduceri şi promoţii la produse. Magazinele online, în special cele care vând produse electronice au intrat în febra cumpărăturilor, iar numărul mare de clienţi le-au blocat serverele de mai multe ori.

UPDATE 4. Lanţul de magazine Flanco a anunţat că Black Friday se va desfăşura şi în weekend, "retailerul dispunând de stocurile necesare pentru a răspunde cererii de pe piaţă".

Potrivit datelor companiei, până la orele 17.00, Flanco a vândut 18.500 de produse, dintre care 4.600 în Bucureşti (25%) şi 13.900 (75% din total) în restul ţării.

Până la orele 15.00, Flanco vânduse 13.100 de produse, din care 1.600 LCD-uri, 600 camere foto, 2.300 electrocasnice mari. În total, aceste vânzări pot fi rezumate în 14 tiruri de marfă şi acordarea a 1.000 de servicii de garanţie extinsă.

Ne puteți urmări și pe Google News

UPDATE 3. Reprezentanţii Koyos.ro spun că încă de la primele minute ale campaniei, numărul vizitelor pe site a crescut de peste 100 de ori în comparaţie cu media traficului din ultima lună, iar serverul a fost suprasolicitat din când în când.

După câteva ore de la startul promoţiei de astăzi, vizitatorii koyos.ro au plasat comenzi a căror valoare a depăşit cuantumul comenzilor preluate în mod obişnuit într-o săptămână.

"Din comenzile procesate până în acest moment, utilizatorii s-au arătat interesaţi în special de ofertele pentru consolele de jocuri, pentru aparate foto şi televizoare, ceea ce demonstrează că mulţi cumpărători au decis să folosească această ocazie pentru achiziţionarea produselor care în mod obişnuit se află pe lista cadourilor pentru sărbătorile de iarnă. Vizitatorii KOYOS.ro au la dispoziţie o selecţie de peste 100 de produse aflate în promoţia "Black Friday", cu reduceri de până la 77% la unele produse din stoc", spun reprezentanţii koyos.ro.

Din totalul comenzilor preluate astăzi de aceştia până în acest moment, peste 75% sunt pentru produse aflate în promoţia "Black Friday". Campania continuă până la 23:59 sau în limita stocului disponibil.

UPDATE 2. evoMAG.ro a epuizat stocul promoţiei în doar câteva ore. "Am început promoţia în jurul orei 8.00 dimineaţa şi s-au vândut toate produsele. În primele ore am avut peste 80.000 de vizitatori unici", a declarat Mihai Pătraşcu, director executiv al evoMAG.ro. Până acum, estimativ, au fost vânzări de aproximativ 200.000 de euro.

UPDATE 1. eMag.ro a ajuns la 700.000 de vizitatori şi a epuizat stocul din promoţia Black Friday.

"Încercăm să mai suplimentăm, fără însă a garanta că vom reuşi. Am întâmplinat probleme tehnice timp de 48 de minute din cauza vârfului de maxim trafic, la un moment dat înregistrându-se peste 100.000 de vizitatori simultan pe site. Ca şi nivel de comparaţie, într-o zi foarte bună sunt între 7 - 8.000 de vizitatori simultan, iar în vârful din decembrie au fost 10.000", declară reprezentanţii eMag.ro.

Koyos.ro, eMag.ro. Flanco.ro, evoMag.ro, PCgarage.ro şi Domo.ro au redus preţurile astăzi şi au venit cu oferte spectaculoase. Majoritatea şi-au epuizat mare parte din stocuri, dar spun că e posibil să revină cu ofertele, în funcţie de răspunsurile pe care le primesc de la furnizori. Toate site-urile au început să dea semne de slăbiciune, numărul mare de clienţi au blocat serverele magazinelor online.

"Impactul campaniei a depăşit orice aşteptări dacă ne raportam la orice alt eveniment din istoria comerţului din România. Încercăm să suplimentăm cantităţile de la furnizori pentru promoţiile speciale", declarat Radu Apostolescu, vicepreşedinte, director de dezvoltare eMAG. În afara promoţiilor, cei de la Emag.ro, au hotărât ca toate preţurile la celelalte produse să le scadă cu 10% şi spun că încearcă să suplimenteze cantităţile de la furnizori. 40 produse vândute/minut la Flanco Şi Flanco abia face faţă cumpărătorilor. Potrivit unui comunicat, pâna la ora 12.00, adică la trei ore de la deschiderea magazinelor, a vândut 4.800 de produse, ceea ce înseamnă 40 produse vândute/minut.

"Tot online-ul fiind picat, putem spune că Black Friday se derulează în acest moment numai în reţeaua Flanco. Magazinele Flanco sunt complet funcţionale şi deşi sunt cozi la case, vânzarea decurge în condiţii normale, fără întârzieri în facturare. Cei care nu găsesc produsul fizic în magazinul Flanco în care se află, îl pot plăti în magazin, produsul urmând a fi livrat direct acasă", se arată într-un comunicat Flanco.

Acest fenomen a început în Statele Unite, iar tradiţia s-a extins repede în toată lumea. Black Friday deschide sezonul de cumpărători pentru sărbătorile de Crăciun şi se doreşte a fi ziua cu cele mai multe promoţii din an, în care retailerii, atât cei tradiţionali cât şi magazinele online, fac reduceri chiar şi de 75%.