Biroul virtual, soluţie pentru criză

Biroul virtual, soluţie pentru criză

Tot mai multe companii care au fost afectate de recesiune încearcă să-şi diminueze costurile imobiliare, se arată într-un comunicat al Regus Group.

Din acest motiv, un număr tot mai mare de firme îşi dotează angajaţii cu BlackBerry-uri şi laptopuri şi îi mută din sedii pentru a-şi reduce cheltuielile. Una dintre cele mai bune alternative în prezent este biroul virtual. „În mediul economic dificil de astăzi, angajatorii adoptă soluţii flexibile privind spaţiul de lucru ca strategie-cheie în afaceri.

Companiile au creat o nouă generaţie de angajaţi mobili, care nu au nevoie în permanenţă de un birou. Programul Birouri Virtuale s-a dovedit o soluţie optimă pentru diminuarea costurilor”, a declarat Mark Dixon, CEO Regus Group. Potrivit calculelor Regus, companiile îşi pot diminua costurile imobiliare cu până la 60-80% prin implementarea acestor strategii.   Locul de muncă este acasă Companiile au găsit o soluţie prin care beneficiază şi angajatorii. Pentru a accelara procesul, angajaţii sunt ajutaţi de întreprindere să-şi amenajeze acasă spaţiul de lucru. Astfel, o parte din personal nu trebuie să se mai deplaseze la serviciu pentru a-şi face munca. În acest mod, companiile îşi vor diminua costurile asociate spaţiilor de birouri, în timp ce angajaţii reduc semnificativ cheltuielile aferente transportului. Un exemplu este cel al companiei de consultanţă GBB Group, ai cărei angajaţi lucrează de la distanţă.

„Pentru clienţii noştri, un birou tradiţional implică cheltuieli operaţionale mai ridicate. Birourile virtuale preiau corespondenţa şi o direcţionează către consultanţii noştri. Ei gestionează şi apelurile telefonice, transferându-le către angajaţii relevanţi”, susţine Richard Gillebaard, director al GBB Group.

Ne puteți urmări și pe Google News