Potrivit noului şef de la Transporturi, compania are de plătit în acest an mare parte din facturile emise pentru modernizarea DN7 (Deva-Sebeş-Nădlac), precum şi două credite de trezorerie. 

„Domnul Orban se împăunează cu un drum făcut cu nereguli şi cu plata „la anul” (DN 7), şi a mai împins şi CNADNR într-o situaţie dificilă, aceasta riscând să-i fie blocate conturile pentru neplata datoriilor”, se arată într-un  comunicat al ministerului.

Potrivit lui Berceanu modernizarea drumului naţional care leagă Deva de Nădlac a fost finanaţată prin sistem credit furnizor, unele facturi fiind emise cu scadenţa la un an, astfel că grosul banilor trebuie achitat anul acesta din veniturile proprii ale companiei de autostrăzi. „Veniturile CNADNR, pe lângă faptul că nu acoperă integral suma necesară, mai sunt grevate şi de alte datorii”, a adăugar Berceanu.

În luna mai 2007, directorul CNADNR de la acea dată a declarat că modernizarea DN7 va costa 200 de milioane de lei şi va fi realizată prin sistemul credit-furnizor, ce presupune realizarea lucrărilor de către contstructor pe banii proprii şi recuperarae acestor fonduri ulterior.

Berceanu l-a acuzat pe Orban şi că a lăsat de izbelişte modernizarea DN6 între Timişoara şi Craiova, unde contractele de lucrări au fost reziliate de actualul ministru în vechiul mandat, deoarece contructorii nu-şi făceau treaba. Fostul ministru, Ludovic Orban, nu a putut fi contactat.