Banca va cheltui cateva milioane de euro pentru a-si schimba imaginea.
BCR si-a schimbat de ieri sigla pentru a avea o identitate vizuala care sa arate apartenenta la grupul austriac Erste Bank, actionarul majoritar al bancii.
Evenimentul de lansare a noii identitati vizuale a bancii a fost orchestrat de organizatori in orasele-cheie ale tarii. In Bucuresti, logoul a fost botezat inca din primele secunde de ploaie. Semn de belsug, s-au grabit reprezentantii bancii sa interpreteze ploaia care le-a stricat organizarea.
„Schimbarea celui mai important element de identificare a bancii, logoul, arata ca BCR paseste intr-o noua era”, a afirmat presedintele executiv al bancii, Nicolae Danila.
O noua relatie cu clientii
Schimbarile la BCR nu se rezuma numai la schimbarea siglei. Aceasta este numai una dintre miscarile bancii in modificarea identitatii. Intregul proces va costa institutia de credit cateva milioane de euro, potrivit lui Andreas Treichl, presedintele executiv al Erste Bank.
Mult mai important, banca a anuntat ca isi modifica si modul in care abordeaza relatia cu clientii, institutia punand accent pe stabilirea unor relatii bune si de durata cu cei care apeleaza la serviciile ei. Tot ieri, banca a deschis si primul centru specializat in oferirea de credite pentru achizitia de proprietati imobiliare persoanelor fizice in Bucuresti.
Noi servicii pe teava
Institutia de credit pregateste lansarea, in a doua jumatate a acestei luni, a unor pachete de produse si servicii asociate contului curent. De exemplu, unele interogari ale soldului si retrageri de numerar vor fi gratuite. In acelasi timp, clientii BCR vor putea afla sunand la banca cati bani mai au in cont si vor putea realiza si tranzactii intre conturile curente deschise la institutia de credit. Concomitent, BCR va face un upgrade si la serviciile oferite clientilor prin intermediul call-centerului.
„Clientii vor avea posibilitatea sa efectueze multiple operatii, precum si sa beneficieze de asistenta specializata permanenta prin intermediul telefonului si al e-mail-ului”, se arata in comunicatul BCR.
IDENTITATE Insemnul Erste intra pe sigla BCR
Noua sigla a BCR alatura la acronimul bancii litera S (de culoare rosie), simbolul traditional al bancilor de economii si al Erste Bank. Litera S este un element comun pe siglele tuturor subsidiarelor grupului austriac.
Deasupra literei S este un punct care reprezinta un simbol pentru economisire: o moneda intrand intr-o cutie de economii. Noul logo adopta elemente de identitate vizuala ale grupului-mama. Potrivit contractului de privatizare a BCR, numele bancii va fi pastrat cel putin trei ani dupa finalizarea privatizarii.