Versiunea de serie a monovolumului Ford B-Max, care va fi fabricat la Craiova, va fi prezentată abia în primăvara anului viitor, la Salonul auto de la Geneva.
Ford mai amână o dată prezentarea, respectiv, lansarea monovolumului compact B-Max, cel care va fi fabricat la uzina deţinută de producătorul american în Oltenia.
Potrivit noilor informaţii, versiunea de serie a modelului Ford B-Max va fi expusă abia în primăvara anului viitor, la Salonul auto de la Geneva.
Debutul comercial a fost reprogramat la o dată ulterioară acestui moment. În martie, la Salonul auto de la Geneva, cu prilejul prezentării conceptului omonim (aproape identic versiunii finale, destinate vânzării), oficialii Ford anunţaseră începerea producţiei la finele acestui an.
Nu va mai fi aşa.
Ford va expune mâine, la Salonul auto de la Frankfurt, acelaşi prototip B-Max cu care s-a lăudat şi la Geneva.
Viitorul Ford B-Max, dezvoltat pe platforma autoturismului de clasă mică Fiesta, va fi cel mai compact vehicul din seria de monovolume comercializate de producătorul american, cu o lungime care va depăşi puţin patru metri.
Celelate monovolume Ford, sunt, în ordinea crescătoare a dimensiunilor : C-Max, S-Max şi Galaxy.
Orientativ, versiunea de bază a modelului de serie Ford B-Max (concurent cu Opel Meriva sau Kia Venga) ar urma să coste aproximativ 14.000 de euro.