CNA a stabilit că Antena 3 a încălcat şi o altă prevedere din decizia Consiliului, referitoare la reflectarea pe posturile de radio şi de televiziune a referendumului, potrivit căreia "în cadrul emisiunilor de dezbatere, numărul participanţilor care exprimă puncte de vedere pentru şi împotriva demiterii preşedintelui României trebuie să fie egal; în cazul în care unul dintre cei invitaţi nu participă, acest fapt trebuie menţionat pe post; absenţa punctului de vedere al uneia dintre părţi nu exonerează realizatorul/moderatorul de asigurarea imparţialităţii".
La sancţionarea Antenei 3 s-a avut în vedere şi obligaţia moderatorului privind aspecte de limbaj. Anterior, Consiliul a primit o reclamaţie privind limbajul lui Gheorghe Zamfir din emisiunea "La ordinea zilei" difuzată pe 13 iulie. "Reputatul Gheorghe Zamfir a avut un discurs jignitor, în afara cadrului politic, la adresa preşedintelui suspendat Traian Băsescu", se arată în reclamaţie.