Evenimentul Zilei > Monden > Afacerea cu „măști de firmă” a lui Brigitte Pastramă, promovată de VIP-uri
Afacerea cu „măști de firmă” a lui Brigitte Pastramă, promovată de VIP-uri

Afacerea cu „măști de firmă” a lui Brigitte Pastramă, promovată de VIP-uri

Oana Roman e super încântată. Și-a cumpărat, la reducere, măști „Gucci” și altele „de firmă” de la magazinul lui Brigitte Pastramă. Diva de la Timișoara a prins momentul și a lansat o afacere cu „măști de firmă”, dar aceasta nu merge grozav, așa că, la scurt timp după ce a pornit afacerea, a făcut și primele discount-uri.

Măștile cu logo-urile marilor case de modă se vând cu 70 de lei, potrivit informațiilor făcute publice de Brigitte Pastramă, inițial: „Măști textile cu brand – 70 lei, măști de gură pentru restaurante și saloane – 21 lei”, a postat Brigitte.

Internauții nu au fost prea bucuroși de afacere și i-au taxat dur pe soții Pastramă. „70 lei? E mai ușor să prostiți lumea decât sa puneți osul la muncă!…Oare sunt fraieri care cumpără?…Măștile trebuie să aiba filtru de protecție fraierilor, nu din material textil…De ce sunt de firma? Ce brand sunt?”, au reacționat internauții, nemulțumiți de prețuri. Conform logo-urilor prezente pe textile, măștile reprezintă casele de modă Fendi, Gucci și Louis Vuitton. Acum au fost reduse la 49 de lei.

Nu știm ce părere au despre aceste măști reprezentanții caselor de modă menționate. Până acum Vuitton a lansat o vizieră protectivă de lux, nicidecum măști de protecție.

Citiți articolul integral în Rețete și vedete.