Vatmanul tramvaiului cu numărul 204 din linia 41 nu a urmărit ca toate boghiurile să urmeze traseul stabilit, el oprind la peste cinci metri faţă de patina de acţionare a macazului electric, se arată în raportul preliminar al comisiei RATB.
"Conducătorul tramvaiului cu numărul 204 din linia 41 a dat o comanda greşită, deoarece în loc să oprească tramvaiul cu 5 m înainte de patina de acţionare, a depăşit-o cu peste 5 m. În urma efectuării expertizei tehnice asupra macazului, s-a constatat că acesta era în bună stare de funcţionare, revizia tehnică fiind făcută în noaptea de 17/18.07.2012", a precizat RATB într-un comunicat de presă.
28 de oameni au fost răniţi după ce un tramvai al liniei 41 care se retrăgea la depoul Alexandria s-a ciocnit ieri cu unul al liniei 32 care mergea spre Piaţa Unirii.
În urmă cu două luni a avut loc cel ai grav accident petrecut în Bucureşti, în urma căruia au fost răniţi 92 de oameni.
Citiţi şi:

  • ACCIDENT GRAV ÎN CAPITALĂ. Două tramvaie s-au ciocnit – 28 răniţi. Macazul s-a declanşat brusc
  • ACCIDENTUL DIN PASAJUL LUJERULUI. Al treilea tramvai a frânat prea târziu
  • Primele imagini cu accidentul de tramvai din Pasajul Lujerului | VIDEO
  • EXCLUSIV EVZ. Capcana morţii din Pasajul Lujerului. Accidentul a fost provocat din indolenţă

Vom reveni cu amănunte.