Evenimentul Zilei > Social > Vrei să slăbești mai repede? Află care este ora potrivită pentru a servi cina. Studiu
Vrei să slăbești mai repede? Află care este ora potrivită pentru a servi cina. Studiu

Vrei să slăbești mai repede? Află care este ora potrivită pentru a servi cina. Studiu

Un studiu recent a reiterat cel mai bun, dar și cel mai neobișnuit moment al zilei pentru a lua cina, dacă dorim să pierdem în greutate. Conform studiului, s-a constatat că persoanele care au urmat un astfel de plan alimentar strict au reușit să piardă 2,3 kg în doar 14 zile, urmând sfaturile de mai jos.

Participanții studiului au luat cina înainte de ora 15:00. Cercetarea realizată de Universitatea din Alabama a investigat termenul de post intermitent. Mai multe studii au analizat dacă această formă de alimentație poate ajuta la stimularea pierderii în greutate cu rezultate mixte. Este nevoie ca o persoană să servească mesele făcând o pauză de opt ore între acestea.

Ora potrivită pentru servirea cinei

Între orele 07:00-15:00, cercetătorii au remarcat că organismul și metabolismul sunt mai bine pregătite pentru a face față alimentelor, ceea ce ar putea stimula și mai mult arderea grăsimilor. „Efectele au fost echivalente cu reducerea aportului de calorii cu încă 214 calorii pe zi”, au transmis oamenii de știință.

Dr. Mir Ali, chirurg bariatric și director medical al Centrului de Pierdere în Greutate Chirurgical MemorialCare, California, a declarat pentru Healthline: „Ceea ce a fost interesant la acest studiu este momentul restricției. Dezavantajele acestui mod de a mânca sunt că o persoană poate simți foamea în perioada în care mâncatul nu este permis și poate avea dificultăți în a se ține de acest plan”, a explicat Dr. Mir Ali.

Cea mai bună abordare?

Dr Dana Hunnes, un dietetician clinic senior din cadrul Centrului Medical al Universității din California Los Angeles, a declarat că „pentru persoanele cărora nu le place să meargă la culcare simțindu-se înfometate, acesta poate fi un mod dificil de a slăbi”. Alți experți, care nu au fost de acord cu rezultatele acestui studiu, au transmis că nu este clar dacă pierderea în greutate realizată este de lungă durată, potrivit The Sun.

Dr. Simon Steenson, om de știință în nutriție, British Nutrition Foundation, a declarat: „Deși acest studiu se adaugă la baza actuală de dovezi, rămâne dificil de spus dacă hrănirea limitată este o abordare a pierderii în greutate decât consumul de mai puține calorii pe parcursul întregii zile”, a transmis Simon Steenson, din cadrul British Nutrition Foundation.