Pentru achitarea facturii de apă și canalizare aveți la dispoziţie mai multe modalităţi de plată.
În primul rând, puteți achita la ATM-urile BCR sau BRD din București, serviciu disponibil 24 de ore din 24. Pentru asta, trebuie să fiţi posesorul unui card BCR sau BRD şi să încheiaţi cu banca o convenţie de plată a facturilor de apă şi/sau canalizare.
De asemenea, puteți plăti în numerar, P.O.S. sau prin virament intrabancar (dacă sunteţi client BRD) și prin virament interbancar (dacă sunteţi client al altei bănci) la orice unitate BRD.
Facturile pot fi achitate și la ROBO BRD, automatele bancare în formă de robot, amplasate în unităţile băncii. Este necesară, însă, factura, pentru citirea codului de bare. Totodată, puteţi plăti în numerar sau prin card BRD la P.O.S.-urile de la comercianţii acceptanţi cu însemnul SIMPLIS FACTURI sau PayPoint.
Se poate plăti și online
Cei care nu ajung la sediul unei bănci pot achita și prin internet banking. Pentru acest serviciu, însă, este necesar să utilizați contul Apa Nova București deschis la BRD - SMCC: RO33 BRDE 450SV010 5961 4500, menționând codul de client și numărul facturii. Apoi, plata se poate face și online. Serviciul este disponibil 24 de ore din 24 prin contul online deschis în Spațiul clienți, pe pagina web a Apa Nova București.
Plată în numerar (maximum 5.000 lei) se poate face la casieria de la parterul sediului central al Apa Nova Bucureşti, din str. Aristide Demetriade nr. 2, sector 1, între orele 8.00 și 18.00, de luni până vineri, și între 9.00 și 13.00 sâmbăta. Dacă nu aveți cash, puteți achita cu carduri VISA sau MASTERCARD la P.O.S.-ul de la casierie din sediul central.
În situația în care vă aflați, temporar, în imposibilitatea de a achita integral factura de apă, aveți posibilitatea eșalonării acesteia, prin încheierea unui acord de plată.
Facturile la apă, primite pe email
Factura verde, serviciul gratuit oferit de Apa Nova București vă oferă posibilitatea de a primi factura prin e-mail, în maximum 24 de ore de la emiterea ei. Pentru asta, însă, trebuie să îndepliniți câteva condiții: 1. Să fiți titularul de contract sau reprezentantul legal al locatarilor dintr-un imobil; 2. Să dețineți un contract nou sau reactualizat de furnizare a serviciilor de alimentare cu apă / de canalizare; 3. Să actualizați contractul, dacă acesta este semnat înainte de iulie 2009. Detalii, non - stop, la numerele: 021.207.77.77 sau la *7777.