Ultimele bilete la How To Web s-au pus în vânzare

Ultimele bilete la How To Web s-au pus în vânzare

Au mai rămas doar cinci zile până la debutul celui mai amplu eveniment de antreprenoriat online din România - How To Web - şi de luni s-au pus în vânzare ultimele bilete de participare.

Citiţi aici mai multe detalii despre ce îşi propune acest eveniment, care aduce, pentru prima dată în România, invitaţi de marcă din domeniu. Mai multe detalii găsiţi pe site-ul evenimentului. Şase finalişti la competiţia destinată începătorilor Juriul desemnat Startup Challenge a ales cele şase startup-uri finaliste care vor avea şansa să îşi prezinte business-ul în faţa celor 500 de profesionişti prezenţi la Bucureşti - antreprenori şi investitori din domeniul online - în cadrul conferinţei How To Web 2010. Acestea sunt, în ordine alfabetică: Axiologic (România), eDiploma (România), FlairBuilder (România), QRky (Marea Britanie), SpikePress (România) şi Squeeqly (România). Competiţia, lansată în septembrie, se adresează afacerilor online la început de drum de pretutindeni, în special celor din Europa de Est. Criteriile pe care trebuie să le îndeplinească sunt ca afacerea să fie de maximum doi ani pe piaţă, să aibă deschidere internaţională şi să nu fie primit finanţări din partea companiilor de venture capital. La Startup Challenge s-au înscris 21 de antreprenori online. Juriul a fost format din Alexandre Almajeanu (Gentica), Călin Fusu (Neogen), Raluca Georgescu (Wembrio), Vladimir Oane (uberVU), Vlad Stan (Seedmoney) şi Radu Ticiu (Timisoara Software Business Incubator) şi ales finaliştii urmărind câteva criterii de bază: piaţa ţintită de fiecare startup, fezabilitatea afacerii şi impactul acesteia, soluţia propusă şi tehnologia folosită, strategiile competitive ale fiecărui business, echipa fondatoare şi modelul de business propus. Evz.ro este partener media al evenimentului.

Ne puteți urmări și pe Google News