A dublat audienţa postului pe tronsonul orar 16.30-18.00, cu emisiunea „Teo live“. De azi, Teo prezintă şi „Momentul adevărului“.
Performanţa lui Teo de a dubla, în doar o lună, audienţa Prima TV pe tronsonul orar 16.30- 18.00 cu emisiunea „Teo live“, i-a determinat pe reprezentanţii postului să-i mai dea pe mână o producţie. Teo va prezenta, începând din această seară, emisiunea „Momentul adevărului“.
Prima TV a apelat la Teo pentru a recâştiga audienţa pierdută lunea, când „Test de fidelitate“, de la Antena 1, a întrecut „Trădaţi în dragoste“. Până anul trecut, Ernest spulbera audienţ ele de luni seară, cu „Trădaţi în dragoste“. Curioasă la început, decizia Antenei 1 de a plasa o emisiune trasă la indigo la bătaie cu Ernest a avut efect.
Prima TV a pierdut statutul de lider al zilei de luni. Emisiunea lui Ernest a fost mutată de la începutul anului într-o altă zi, joi, de la ora 20.00. De azi, pariul Prima TV pentru luni este Teo, o alegere deloc întâmplătoare. Emisiunea pe care o prezintă deja la Prima, „Teo live“, a crescut considerabil audienţa televiziunii. La detectorul de minciuni „Momentul adevărului“ se va difuza de la 21.00, în condiţiile în care „Test de fidelitate“ începe la Antena 1 de la 20.30. Formatul emisiunii combină un show de divertisment cu unul de tip concurs. În prima fază, concurentul este supus probei cu detectorul de minciuni (fără a i se spune rezultatul) şi trece prin mai multe întrebări legate de viaţa personală, de relaţiile de cuplu sau despre trecutul lui.
În a doua etapă, competiţia se mută în studio. Teo, care cunoaşte rezultatul testului, îi pune aceleaşi întrebă ri şi confruntă răspunsurile. Fiecare variantă corectă înseamnă un nou pas în concurs, iar fiecare greşeală atrage eliminarea din concurs. Show-ul îi va premia pe cei care răspund sincer la întrebările indiscrete, totul petrecându-se în faţa unui public numeros, a familiei şi a prietenilor. Marele premiu este 150.000 de lei.
„Emisiunea mi se potriveşte chiar mai bine decât «Teo live». Ca prezentator, trebuie să te distanţezi de ceea ce se întâmplă cu concurenţii. Ei mă privesc ca şi cum aş fi vânător. Mă roagă din priviri să nu pun întrebarea care-i poate compromite“, a continuat vedeta Prima TV.
După ce emisiunea „Trădaţi în dragoste“ a fost mutată joia, pe intervalul de luni a intrat „Curat - Murdar“. În luna februarie, audienţa medie a emisiunii a fost de 320.000 de telespectatori în mediul urban. Prima TV a ocupat, astfel, locul 4, situându-se după Antena 1, care a realizat cu „Test de fidelitate“ o audienţă medie de 612.000 de telespectatori. Prima TV, de pe locul 8 pe 4 „Teo live“ a fost urmărită, în medie, de 175.000 de telespectatori din mediul urban. Înainte de Teo, postul înregistra pe acelaşi slot orar o audienţă medie de 85.000 de telespectatori. Astfel, Prima TV a urcat în clasamentul audienţei posturilor de pe locul 8 pe 4.