SUV nou, cu defecţiuni

SUV nou, cu defecţiuni

Un bărbat care a achiziţionat un VW Touareg a dat în judecată firma care i-a vândut-o după ce autoturismul a avut nevoie de numeroase reparaţii.

Administratorul unei societăţi din Târnăveni, Vasile Raţiu, a făcut plângere penală împotriva societăţii Auto Top&Co după ce a cumpărat în leasing, pe firmă, un autoturism marca VW Touareg, care ar fi fost livrat cu defecţiuni. Numai avansul achitat pentru maşină a fost de 20.000 de euro. Bărbatul l-a chemat în judecată inclusiv pe agentul care i-a vândut maşina.

S-a stricat după 14 zile

Vasile Raţiu susţine că a cumpărat maşina în iulie 2008, iar după două săptămâni a sesizat primele defecţiuni.

Ne puteți urmări și pe Google News

„La bord s-a aprins un bec de la airbag. M-am prezentat la service, iar în timpul intervenţiei s-a găsit în portbagaj o mufă de airbag desfăcută. După încă două săptămâni am revenit la service cu o altă defecţiune, acul de kilometraj care nu mai funcţiona. Conform fişei service s-a constatat că bordul este defect şi trebuie înlocuit. Constatând că autoturismul are prea multe defecte într-un timp atât de scurt, am cerut înlocuirea acestuia printr-o chemare la reconciliere”, susţine bărbatul.

O altă problemă majoră este suspiciunea că maşina a fost lovită şi revopsită înainte de vânzare. Drept urmare, Vasile Raţiu cere să i se dea înapoi toţi banii plătiţi şi tragerea la răspundere penală atât a societăţii, cât şi a agentului care i-a vândut maşina.

„Toate reclamaţiile au fost soluţionate prompt”

De cealaltă parte, directorul societăţii, Dorel Vidrăsan, nu consideră că reprezentanţa VW ar avea vreo vină: „Clientul a reclamat o serie de probleme cum ar fi: bec airbag aprins pe bord, acul vitezometrului blocat în afara plajei de măsurare normal, trepidaţie far stânga, scaunul pasager coboara sub greutatea pasagerului, urme de vopsire pe aripa dreaptă spate. Cablajul de airbag s-a reparat, planşa de bord şi farul au fost înlocuite. Scaunul nu prezintă niciun defect, reglajul pe înălţime nu se modifică sub greutatea pasagerului, ci la coborârea de pe scaun, iar urmele de vopsire nu prezintă un defect de fabricaţie, ci sunt ca urmare a unor retuşuri normale efectuate la finalul liniei de fabricaţie în uzină. Toate reclamaţiile au fost soluţionate cu promptitudine, iar clientul nu a plătit nimic, totul fiind acoperit de garanţie”.