Mai multe organizaţii din industria de comunicare vor ajuta la pregătirea caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională „Brandul de turism al României”.
Asociaţia Internaţională de Publicitate (IAA), Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi Asociaţia Română a Profesioniştilor în Relaţii Publice (ARRP) au semnat un protocol cu „Ministerul pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi profesii liberale – Direcţia generală de promovare turistică”, prin care se angajează să ofere consultanţă în vederea pregătirii caietului de sarcini pentru licitaţia internaţională,„Brandul de turism al României”.
Scopul acestui demers este crearea unei imagini pozitive a României ca destinaţie turistică prin definirea şi promovarea brandului turistic naţional. Guvernul a alocat 75 de milioane de euro pentru promovarea imaginii ţării, bani care „îi vor permite României să lucreze cu cele mai bune agenţii de comunicare din lume”, a spus Felix Tătaru, preşedintele IAA România.
Comitetul de lucru pentru scrierea caietului de sarcini este format din doi reprezentanţi din partea fiecărei organizaţii. Aceştia vor lucra timp de o lună pentru definitivarea părţii tehnice din caietul de sarcini ce va sta la baza licitaţiei internaţionale organizate de minister în toamna acestui an.
Construirea şi promovarea brandului turistic al României reprezintă unul din proiectele principale ale „Ministerului pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii, Comerţ, Turism şi profesii liberale” pentru perioada 2007 – 2013, cu finanţare din fonduri structurale.
(16:07)