Sorin Bontea face schimbări în carieră, în plin război cu Antena 1

Sorin Bontea face schimbări în carieră, în plin război cu Antena 1 Sorin Bontea. Sursă foto: Facebook

Sorin Bontea s-a remarcat ca fiind cel mai rezervat dintre cei trei jurați în confruntarea pe care aceștia o cu Antena 1. Aflat departe de lumina reflectoarelor, Bontea a decis să facă o serie de schimbări în cariera sa, respectiv în afacerile pe care le gestionează.

Sorin Bontea face schimbări în carieră, în plin război cu Antena 1

Sorin Bontea, unul dintre cei trei jurați de la Chefi la Cuțite, se află și el într-un război intens cu Antena 1. Deși se confruntă cu numeroase procese, la fel ca și colegii săi, Sorin Bontea a ales să rămână retras și să nu facă nicio declarație. Până în prezent, cel puțin în mod public, nu a atacat Antena 1.

Cu toate acestea, în ultima vreme, Sorin Bontea și-a concentrat eforturile pentru a-și pune ordine în afacerile pe care le gestionează. Fostul jurat de la Chefi la Cuțite a făcut un gest surprinzător în ceea ce privește companiile cu care era asociat.

Mai exact, Sorin Bontea a decis să cedeze părțile sociale deținute către fiul său, Iulian. Astfel, acesta din urmă a devenit noul proprietar al Taste Delivery, compania care generase o cifră de afaceri anuală de peste 250.000 de euro pentru Sorin Bontea. În plus, profitul înregistrat era semnificativ: aproape 800.000 de lei, echivalentul a aproximativ 160.000 de euro, potivit publicației Fanatik.

Ne puteți urmări și pe Google News

În contrast cu Sorin Bontea, Cătălin Scărlătescu a ales să rămână implicat personal în firma pe care o deținea și înainte de conflictul cu Antena 1. Mai exact, el continuă să fie oficial asociat în compania Cătălin Punct Ro. Cu toate acestea, deși firma înregistrează o cifră de afaceri impresionantă, suferă și pierderi semnificative.

Conform sursei citate anterior ar fi vorba de aproape 800.000 de lei raportați ca pierderi. Cu toate acestea, trebuie menționat că el a investit sume considerabile în restaurantul pe care îl deține, locul unde, de fapt, Antena 1 organizase petreceri de mare amploare în trecut.

Sorin Bontea, Catalin Scarlatescu, Florin Dumitrescu

Sorin Bontea, Catalin Scarlatescu, Florin Dumitrescu. Sursă foto: Facebook

Sorin Bontea și colegii săi, Scărlătescu și Dumitrescu, în război legal cu Antena 1

În toamna anului trecut, Antena 1 a anunțat brusc ruperea contractelor celor trei vedete jurați de la Chefi la Cuțite. Motivul oficial invocat la acea vreme era că Florin Dumitrescu, Sorin Bontea și Cătălin Scărlătescu au anunțat că se confruntă cu o stare de oboseală și, în consecință, nu s-au prezentat la filmările emisiunii.

Situația s-a înrăutățit considerabil de atunci. Antena 1 a inițiat o serie de procese împotriva fostelor sale vedete, solicitând despăgubiri substanțiale. În plus, au făcut publice diverse acuzații îndreptate către cei trei chefi. Totuși, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu nu au rămas fără replică.

Florin Dumitrescu, într-o postare recentă, a acuzat că i se încalcă dreptul de a-și exprima opinia. Declarațiile pe care le-a făcut acum câteva săptămâni au generat un nou proces împotriva sa. În acest proces, soția vedetei este și ea implicată ca pârât.

Bineînțeles, Sorin Bontea, Florin Dumitrescu și Cătălin Scărlătescu și-au unit și ei forțele. Astfel, au inițiat o acțiune în instanță împotriva Antenei 1, în cadrul unui proces civil. Chemarea în judecată, care a avut loc la începutul acestei luni, pe 6 martie, vizează o acțiune în răspundere contractuală.

Noua formulă de jurați nu a cucerit publicul telespectator

Pe de altă parte, cei patru noi jurați care i-au înlocuit pe Bontea, Dumitrescu și Scărlătescu par să fie, momentan, departe de a atinge nivelul de succes al predecesorilor lor. În ceea ce privește audiența, până în prezent, Chefi la Cuțite a pierdut poziția de lider, fiind depășit de Clanul și de un film vechi, ambele difuzate de Pro TV.

De asemenea, emisiunea Survivor de la Pro TV a reușit să se impună ca lider absolut de audiență în fața competitorilor de la Chefi la Cuțite. Succesul emisiunii de la Pro TV a fost evident pe toate segmentele de audiență, național, urban și comercial.