Aplicaţia a fost lansată de o companie din Timişoara şi are deja peste 5.000 de utilizatori.
Timişorenii de la Lasting Software au conceput o variantă a jocului Solitaire pentru telefoanele mobile cu sistem de operare Android. Jocul Solitaire, în varianta Challenge, care presupune o competiţie de viteză între doi jucători conectaţi la internet, este disponibil de acum şi pentru telefoanele mobile cu sistem de operare Android.
Câteva mii de utilizatori după doar două săptămâni
Aplicaţia a fost lansată în urmă cu două săptămâni, are peste 5.000 de utilizatori, existând deja primii împătimiţi ai jocului. Cei mai mulţi, spune Horaţiu Covlescu, marketing managerul com paniei, sunt în Europa de Vest, SUA şi Extremul Orient.
Solitaire Challenge le permite utilizatorilor să joace on-line, nu împotriva unui oponent virtual, ci contra unui oponent real, ce poate fi ales eventual din reţeaua de prieteni. Primul care termină jocul este desemnat câştigător.
Conexiune la internet şi o bună coordonare a mâinilor
Aplicaţia Solitarire Challenge a fost dezvoltată de patru programatori, într-o lună şi jumătate. "Am plecat de la un joc care de obicei se joacă individual şi ale cărui reguli sunt cunoscute de cât mai multă lume şi am încercat să-i facem o versiune în care să se poată juca împotriva altor jucători. Deşi Solitaire este (precum îi spune şi numele) gândit să îl joci singur, am reuşit să realizăm un joc în sistem multiplayer", explică unul dintre programatori.
"Ai nevoie de conexiune la internet şi de o bună coordonare a minţii şi a mâinilor pentru a-ţi învinge toţi adversarii", completează alt membru al echipei de creaţie a Solitaire Challenge.
Aplicaţie oferită gratuit
În ceea ce priveşte planurile de viitor, compania din Timişoara vrea să vadă dacă piaţa aplicaţiilor pentru telefonia mobilă poate fi una din direcţiile de dezvoltare viitoare a afacerii.
"Este o piaţă interesantă. Aplicaţia e un test pentru noi. După şase luni de la lansare vom trage concluziile", ne-a mai spus Horaţiu Covlescu.
Momentan, compania oferă aplicaţia gratuit şi investeşte în publicitate, pentru a face cunoscut jocul în rândul celor pasionaţi. "Aplicaţia noastră se poate descărca gratuit de pe platforma Google dedicată aplicaţiilor pentru Android", mai spune Covlescu.
Aplicaţia poate fi descărcată de AICI
Reprezentanţii companiei mai spun că aşteptările unui profit sunt legate de reclamele oferite în joc, venitul fiind direct proporţional cu numărul utilizatorilor activi.