Autoritatea de supraveghere a primit zece reclamaţii după începerea difuzării spotului publicitar al Citroen. Majoritatea oamenilor au acuzat că schimbarea rapidă a imaginilor colorate le-au provocat simptome similare cu cele ale epilepsiei fotosensibile. Unul dintre reclamanţi susţine chiar că a suferit o criză de epilepsie după ce a vizionat spotul publicitar.
În spotul "We are yes men" are loc o schimbare frecventă şi rapidă a imaginilor, iar coloana sonoră are o viteză mărită. Cel mai mult telespectatorii britanici s-au arătat deranjaţi de momentul unde cuvântul "Yes" scris cu negru apare pe fundal portocaliu, realizat din cuvântul "Yes" de dimensiuni mai mici. Acolo, într-un singur cadru, cuvântul "Yes" apare de peste 300 de ori.
Nu este pentru prima dată când britanicii reuşesc să oprească difuzarea spoturilor publicitare din acest motiv. În anul 2007, organizatorii Jocurilor Olimpice 2012 de la Londra au fost nevoiţi să scoată de pe site reclama la Olimpiadă. Schimbarea rapidă a imaginilor săriturii în apă a provocat opt crize de epilepsie, unul dintre telespectatori ajungând în spital.
<iframe frameborder="0" src="http://www.youtube.com/embed/zFGtEHJLok0" height="480" width="640"></iframe>