Compania a închiriat în septembrie camere la un hotel din Constanţa şi nu a plătit nici până azi.
Operatorul de telecomunicaţii RCS&RDS întârzie să plătească o datorie de peste 4.400 de lei pe care o are la Complexul Turistic Dobrogea din Constanţa, reiese din actele pe care ni le-a trimis Petru Frâncu, directorul general al hotelului.
Suma reprezintă contravaloarea cazării şi a meselor oferite de complex angajaţilor operatorului în două perioade din septembrie, atunci când aceştia au avut de lucru în zona complexului turistic, aflat la intrarea în Mamaia. „Am onorat comenzile şi am emis factură la data de 12.09.2008 pentru a se plăti serviciile prestate, care nu au fost achitate nici în prezent“, nea declarat Petru Frâncu.
Deşi l-a contactat pe directorul RCS&RDS Constanţa, Constantin Grigore, de mai multe ori, acesta a refuzat să vorbească cu directorul Complexului Dobrogea.
Spun că plata se face de la Bucureşti
„După nenumărate intervenţii telefonice, am înaintat o adresă către RCS&RDS, încercând o reconciliere, la care nu am primit însă niciun răspuns. Mai mult, luni, 17 noiembrie, ne-am deplasat la sediul din Constanţa pentru a soluţiona cazul, dar directorul Constantin Grigore a refuzat să discute cu noi“, a mai spus Frâncu. Contactat de EVZ, Constantin Grigore nu a vorbit direct nici cu noi, însă ne-a transmis prin secretara sa că plăţile se fac de la centrul din Bucureşti şi că el a făcut toate demersurile necesare în acest sens. Mai mult, după cunoştinţele sale, plata a fost achitată miercuri.
Însă directorul de la Dobrogea ne-a confirmat ieri că a primit extrasul de cont şi că în acesta nu a intrat niciun ban de la RCS&RDS. „O să-i acţionăm în instanţă, însă calea aceasta durează câteva luni, iar banii se devalorizează“, spune directorul Complexului Dobrogea. „Paradoxal este că ei taie internetul şi telefonia la oameni dacă întârzie cu doar câteva zile, însă ei nu-şi achită datorii vechi de câteva luni“, a mai spus Petru Frâncu.
Surse din Autoritatea Naţională pentru Comunicaţii (ANC), arbitrul pieţei telecom din România, ne-au declarat că reprezentanţii operatorului răspund greu chiar şi la solicitările reprezentanţilor ANC. „Este foarte dificil de lucrat cu ei, deoarece sunt foarte reticenţi în relaţia cu tot ceea ce-i înconjoară“, ne-a declarat sursa respectivă.
Conform datelor Ministerului de Finanţe, RCS&RDS a avut în 2007 o cifră de afaceri de 1,15 miliarde de lei şi un profit net de 62 de milioane de lei, în scădere faţă de 2006, când s-a situat la 123 de milioane de lei.