Proiect media al Grupului UTI în Statele Unite

Proiect media al Grupului UTI în Statele Unite

Dup? vânzarea U TV, operat? de New Trend Media, parte a grupului UTI, c?tre RCS&RDS, UTI î?i propune s? investeasc? într-un nou proiect media complex, care urmeaz? s? fie lansat în Statele Unite.

De data aceasta, scopul este de a lansa un brand de entertainment puternic, cu o aplicabilitate ?i arie de r?spândire mult mai larg? ?i un target diferit fa?? de cel al televiziunii muzicale. Proiectul va fi lansat în SUA anul viitor, în mai multe etape. America este centrul mondial al industriei cinematografice ?i de divertisment, cu un grad de profesionalism ridicat în ceea ce prive?te procesele de lucru, motiv pentru care a fost aleas? ca centru de dezvoltare al proiectului. UTI r?mâne o companie inovatoare „Decizia final? de a se implica în proiectul de entertainment a venit odat? cu securizarea persoanei cheie pentru realizarea brandului cu acest specific în persoana domnului Sorin Grigora?, fost director de produc?ie al U TV, care va fi creierul dezvolt?rii ?i implement?rii elementelor de crea?ie ale proiectului”, declar? Lucia Urd?reanu, Director de Comunicare Corporatist? UTI Grup. Grupul UTI va coordona aspectele de business. Tot pe pia?a american?, UTI va lansa produsul Live Studies, care reprezint? o platform? tehnologic? complex?, de tip e-learning care se adreseaz? atât end-userilor cât ?i companiilor private, universit??ilor ?i ?colilor. Solu?ia a fost prezentat? în cadrul unor conferin?e interna?ionale ?i a fost primit? cu entuziasm de c?tre participan?i. Prin cele dou? proiecte, UTI ?inte?te pia?a interna?ional? ?i dore?te s?-?i consolideze reputa?ia de companie inovatoare, care ofer? solu?ii viabile, adaptate cerin?elor pie?ii.