Conducerea publica?iei „Gazeta Sporturilor” a decis s? rup? contractul cu jurnalistul Andrei Niculescu, în prezent angajatul postului TV Digi Sport, decizia fiind anun?at? în num?rul de ast?zi.
Dup? o investiga?ie desf??urat? în intervalul 1-12 noiembrie, cotidianul de sport amintit s-a desp?r?it de cel care a condus Departamentul Fotbal Interna?ional, dup? ce, în prealabil, a decis s?-i suspende blogul.
Culpa invocat? (a copiat de pe blogurile unor jurnali?ti str?ini) ar fi fost dovedit? din mai multe surse, sus?ine GSP.
Reac?ia lui Niculescu, postat? asear? pe re?eaua de socializare facebook, nu ascunde dezam?girea jurnalistului, chiar dac? arat? o atitudine defensiv?.
„Eu nu dau comunicate, c? nu sunt nici organ de anchet? ?i nici jurnalist de investiga?ie. S-a încheiat pentru mine o etap?. Eu nu mai sunt angajatul Gazetei Sporturilor de doi ani. Sunt angajatul DigiSport, mai exact RCS-RDS.
Nu e punct. E va urma. Nu v? a?tepta?i la reac?ii ?i nici la dezv?luiri. Sunt aproape 20 de ani petrecu?i în aceast? echipa, ?tiu multe, dar am aflat c? nu ?tiu nimic de fapt ?i c? mai am multe de înv??at.

P.S. S? n-ai încredere în nimeni niciodat?. Mai ales în oamenii pe care îi admiri. Astia sunt cei care te vor înjunghia cel mai naprasnic. Las doritorilor pl?cerea de a investiga de la cine am luat chestia asta”.

De?i a reziliat contractul unui angajat pe motiv de plagiat, „Gazeta Sporturilor” public? ast?zi, în edi?ia de print, reac?ii culese asear? de c?tre cei de la Digi Sport, tocmai sta?ia TV la care a ajuns Niculescu!, f?r? s? citeze sursa! Este vorba despre declara?iile date de diver?i fotbali?ti ?i oficiali (Mugurel Buga, Ioan Neculaie, Daniel Mutu ?i Adrian Szabo), dup? meciul FC Bra?ov – Steaua 3-1. 
„Gazeta Sporturilor” mai are un obicei: public? interviuri cu personaje care vorbesc în acela?i timp cu mai mul?i jurnali?ti. Asta de?i întreb?rile sunt formulate de c?tre diferi?i reporteri.