Povestea naşterii Domnului în era internetului şi a reţelelor sociale | VIDEO
- Adam Popescu
- 26 decembrie 2010, 16:26
O firmă de marketing digital a postat pe YouTube un filmuleţ care prezintă naşterea Domnului aşa cum ar fi ea istorisită în zilele nostre, în era reţelelor sociale şi a Internetului. Astfel, povestea Crăciunului este transmisă prin Facebook, Twitter, YouTube, Google şi prin alte instrumente media populare.
Filmul a fost vizionat până la momentul transmiterii ştirii de peste 7 milioane de vizitatori YouTube.
Miguel Figuerredo, preşedintele Excentric, firma portugheză care a produs filmul, a declarat pentru CNN că prin acest video a vrut să demonstreze cum funcţionează instrumentele de informare moderne.
Povestea digitală începe cu o căutare pe Google a Naşterii Domnului. Utilizatorul localizează Nazaret, Israel, cu ajutorul Google maps.
Apoi, Fecioara Maria primeşte un sms pe iphone de la Arhanghelul Gabriel care îi spune, "Maria, vei da naştere fiului lui Dumnezeu".
Utilizatorul caută pe Wikipedia mai multe despre Duhul Sfânt, apoi povestea digitală urmăreşte cum Maria îi trmite un email lui Iosif. "Iosif, trebuie să vorbim. Voi rămâne însărcinată. Xoxo. reply ASAP", scrie ea.
Pentru a arăta călătoria până în Bethleem, filmul arată o căutare pe Google maps pentru a obţine informaţii despre drumul de la Nazaret la Bethleem. În căutarea lui, utilizatorul primeşte o informare de tipul "evită-i pe romani".
Între timp Iosif cumpără animale pe Farmville, iar Naşterea pruncului Iisus într-un grajd, rezervat tot pe Internet, este anunţată de Iosif, cum altfel, decât pe pagina sa de Facebook.
Concluzia filmului: "Timpul schimbă totul, dar sentimentele rămân aceleaşi". <object height="385" width="640"><embed allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" type="application/x-shockwave-flash" src="http://www.youtube.com/v/GkHNNPM7pJA?fs=1&hl=ro_RO" height="385" width="640"></embed></embed><//embed></object>