Staţia trustului Lagardère are cea mai mare audienţă în Bucureşti şi în mediul urban.
Radio 21 este lider de audienţă în Bucureşti şi în oraşe, potrivit Studiului de Audienţă Radio realizat de IMAS - Marketing şi Sondaje SA şi de Mercury Research SRL în perioada 14 ianuarie-20 aprilie 2008. Faţă de audienţa sa din toamnă, Radio 21 a câştigat, în medie, 320.600 de ascultători, înregistrând o audienţă de 1,48 milioane de ascultători. Astfel, a întrecut liderul pe mediul urban de anul trecut, Europa FM.
Europa FM se situează acum pe locul trei, cu o medie de 1,42 milioane de ascultători pe zi, ceea ce înseamnă că a pierdut din toamnă 276.900 de ascultători. Pe locul al doilea în preferinţele publicului de la oraşe se află Kiss FM, care a înregistrat o audienţă medie de 1,46 milioane de ascultă tori pe zi. Deşi valul din toamnă al Studiului de Audienţă Radio indica postul Kiss FM tot pe poziţia a doua în mediul urban, acum se observă o scădere faţă de anul trecut a numărului de ascultători, cu 181.300.
Pe următoarele poziţii în clasamentul de anul acesta la nivel urban se află Radio România Actualităţi (RRA), cu 1,3 milioane de ascultători, în medie, pe zi, Pro FM (724.000) şi Radio Antena Satelor (312.800).
Peste postul public şi Kiss FM în Bucureşti
Clasamentul posturilor care ocupă primele trei locuri în preferinţele bucureştenilor nu s-a schimbat faţă de anul trecut. Radio 21 rămâne lider de audienţă, cu o medie zilnică de 485.000 ascultători, fiind urmat de Radio România Actualităţi (254.500) şi de Kiss FM (217.400). În timp ce RRA şi Kiss FM au pierdut audienţă, Radio 21 a câştigat în Bucureşti, în medie, 36.800 de ascultători.
Europa FM a trecut pe locul patru, în faţa Pro FM, cu o medie de 136.400 de ascultători pe zi. Bucureştenii au mai ascultat în perioada monitorizată posturile Romantic FM, Antena Satelor, Guerrilla şi Magic FM.
Analiza are în vedere audienţa medie pe zi a posturilor, fără să ia în considerare parametrul „cota de piaţă“. Potrivit acestui criteriu, Europa FM s-ar clasa pe primul loc în ceea ce priveşte audienţa din mediul urban.