O femeie a cumpărat dintr-un hipermarket Auchan din Bucureşti un peşte plin de viermi. Aceasta a vrut să alerteze autorităţile de la Protecţia Consumatorului însă aceştia au răspuns că nu lucrează în weekend. Ulterior femeia a făcut o reclamaţie către reprezentanţii magazinului care susţin că peste a fost controlat suplimentar, nu mai sunt probleme iar femeia îşi va primi banii înapoi.
„Am decis să sun la ANPC. Mi s-a spus că, din păcate, sâmbătă şi duminica nu se lucrează. Mi-au răspuns la telefon şi m-au îndrumat să sun fie luni, ori să trimit un email sau să completez formularul de reclamaţie de pe site-ul ANPC”, spune femeia.
Reprezentanţii ANPC au declarat că procedura actuală şi numărul redus de personal nu permit ca angajaţii să aibă program şi în weekend.
„Aşa funcţionează în momentul de faţă Autoritatea, aşa funcţionează toate autorităţile de stat. Nu există un program pompieristic. Ar trebui lucrat în schimburi dacă ar trebui făcut un program 24 din 24. Totodată, în anumite zone există un număr foarte mic de comisari”, spune Paul Anghel, director ANPC.
„Persoana responsabilă de permanenţa magazinului a investigat imediat situaţia, în conformitate cu procedurile interne şi cele prevăzute de legislaţie. Ne exprimăm regretul faţă de această situaţie şi invităm clientul la magazin pentru a-şi recupera banii, cu precizarea că în urma investigaţiei realizate a rezultat că produsul este conform. Menţionăm că întreaga cantitate de peşte este recepţionată cu documente care atestă calitatea produselor.” - sursa: răspuns Auchan, pentru Digi24.