PDL bate ţara cu maneaua lui Prigoană

PDL bate ţara cu maneaua lui Prigoană

Democrat-liberalii vor să câştige electoratul de la sate cu imnul "Moromeţilor", adaptat pe ritmuri orientale.

Imnul de campanie pe ritm de manea difuzat la televiziunile lui Silviu Prigoană şi scoaterea întregii suflări PDL-iste a aleşilor locali, de mână cu candidaţii, prin satele din ţară reprezintă strategia cu care democrat-liberalii încearcă să convingă electoratul din mediul rural în a doua parte a campaniei. Startul pentru luarea cu asalt a comunelor a fost dat în şedinţa de ieri a conducerii PDL la care a participat şi Sebastian Lăzăroiu, consilierul pe probleme de strategie politică al preşedintelui Traian Băsescu. „Mai trece pe la noi din când în când să ne dea un sfat-două“, a confirmat prim-vicepreşedintele Adriean Videanu. Manea vizată de liderii PDL

Piesa de rezistenţă cu care candidaţii portocalii speră să spargă gheaţa PSD-istă în campania de la ţară este imnul „Ei cu ei, noi cu noi“. Nu cel lansat acum două săptămâni de Moromeţii însă, ci unul adaptat pe ritm de manea, cu dedicaţie pentru Silviu Prigoană şi difuzat le televiziunile acestuia, după ce a fost validat şi de liderii PDL.   Dan Bursuc, impresarul interpreţilor, a declarat pentru EVZ că manelizarea imnului PDL a fost o surpriză a sa pentru Prigoană. „L-am sunat pe Prigoană după ce am terminat şi l-am întrebat: sunteţi de acord să vă fac un cadou în momentul ăsta? Prigoană a fost încântat de ideea noastră şi a promis că va rezolva problemele cu autorul textului. E o pură iniţiativă proprie, nu un contract cu vreun partid politic. Mi-a plăcut cum sună, e ceva strict muzical, noi suntem apolitici“, spune Bursuc. Prigoană: „Să mă excludă după ce iau cu 10% mai mult în rural“

La rândul său, Prigoană rezumă simplu istoria manelei: „Am primit cadou melodia asta şi încă una pe ritm etno. N-am vrut să le ascult numai eu şi le-am pus pe site-ul meu. Şi ca proprietar al televiziunilor Etno şi Taraf am decis să le difuzez. Să mă excludă pentru asta dacă vor, după ce or să ia cu 10% mai mult în mediul rural“, spune el.

Chiar dacă Prigoană susţine că a fost strict „o decizie personală“, purtătorul de cuvânt al PDL, Liviu Negoiţă, admite că adaptarea imnului ţine de strategia de campanie. „Are acordul partidului, e o chestiune de campanie pentru care a primit acceptul“, ne-a declarat Negoiţă. Lăzăroiu trimite PDL la ţară Vocile cu care PDL încearcă să se distanţeze în sondajele de opinie de PSD-iştii care le suflă în ceafă sunt Copilu de Aur, Rudi&Artistu’. Publicul- ţintă: electoratul din mediul rural, către care i-a trimis ieri Lăzăroiu şi pe liderii PDL. „Ne-a spus că avem un potenţial de creştere până la 44% şi pentru asta trebuie să ne mobilizăm în mediul rural. I-am trimis deja pe toţi primarii, consilierii locali, judeţeni, fiecare ales local trebuie să meargă din poartă-n poartă cu candidaţii, mai ales cu cei care n-au notorietate“, spunea ieri unul dintre liderii PDL. Sfătuitor neoficial al PDL, Lăzăroiu spune însă că între prezenţa sa la partid şi maneaua de campanie nu există nicio legătură.

„Am fost consultat exclusiv ca sociolog pentru interpretarea rezultatelor sondajelor de opinie“, a explicat consilierul lui Băsescu. (A contribuit Doinel Tronaru)

Ne puteți urmări și pe Google News