Parteneriat între Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing
- Cristina Olivia Moldovan
- 25 octombrie 2011, 12:33
Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing au încheiat un parteneriat ce va oferi studenţilor din România acces la programe internaţionale de certificare în marketing ale Chartered Institute of Marketing.
Astfel, Universitatea din Bucureşti a devenit centru de studiu acreditat al Chartered Institute of Marketing pe piaţa din România. În cadrul acestui parteneriat, studenţii vor fi pregătiţi pentru a susţine examenele impuse de organizaţia britanică, obţinând astfel şi recunoaştere internaţională într-un domeniu complementar. Primii beneficiari ai acestui parteneriat vor fi, începând cu acest an universitar, masteranzii înscrişi la programul de studii "Consultanţă şi Expertiză în Publicitate", din cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii din Bucureşti. Institutul de Marketing: acces online la module digitale Absolvenţii şi masteranzii de la alte facultăţi din România, care doresc să obţină calificări cu recunoaştere internaţională în domeniul marketingului, Universitatea din Bucureşti şi Oxford College of Marketing lansează, ca interfaţă de suport, Institutul de Marketing. Această nouă entitate va permite accesul liber la toate modulele digitale necesare pentru obţinerea certificării internaţionale şi, în plus, va oferi sprijin local pre şi post înscriere. Prestigiul instituţiei britanice Chartered Institute of Marketing (CIM) are o istorie de peste o sută de ani şi este cea mai prestigioasă instituţie a profesioniştilor de marketing din lume, care oferă singurele programe de calificare în marketing cu recunoaştere internaţională. Chartered Institute of Marketing (CIM) joacă un rol cheie în formarea, dezvoltarea şi reprezentarea profesiei de marketer. Pregătire teoretică şi practică "Este un pas firesc pe care l-am făcut în continuarea eforturilor noastre de internaţionalizare, pentru a asigura o maximă competitivitate a studenţilor noştri pe piaţa muncii. Universitatea noastră a fost recent clasificată drept universitate de cercetare avansată şi căutăm parteneri puternici pe piaţa internaţională pentru a ne păstra poziţia de vârf între instituţiile de educaţie din România. Am lansat aceste cursuri şi pentru a completa pregătirea academică cu cea practică, cât mai conectată la ceea ce cer angajatorii", spune conf. univ. dr. Adela Rogojinaru, director al programelor de comunicare şi relaţii publice ale Facultăţii de Litere.