Subcompactul japonez Toyota Yaris de nouă generație, care va fi lansat în această vară, va oferi mai mult spațiu pasagerilor, dar și soluții de infotainment rare în această clasă.
Toyota are planuri mari pentru noul Yaris, modelul subcompact dedicat publicului european.
Producătorul auto japonez, care va lansa noul model în această vară, și-a propus să comercializeze un milion de unități pe an, notează ”Automotive News”.
Noul Yaris oferă în primul rând mai mult spațiu – lungimea mașinii a crescut cu zece centimetri, până la 3,89 metri – dar și soluții de infotainment rare în această clasă, după cum subliniază chiar constructorul.
Yarisul cel nou va dispune de un modul Touch & Go, cu touchscreen color de 6,1 inchi, care va deservi un sistem de navigație, dar și mai multe aplicații mobile.
Toyota susține că 95% dintre Yarisurile comercializate vor fi echipate cu acest reper tehnologic – un obiectiv destul de ambițios, să recunoaștem.
Gama de motorizări pregătită pentru noul Yaris va cuprinde două unități pe benzină – de 1.0 și 1.3 litri – și una pe motorină, turbodiesel – de 1.4 litri, toate deja existente în oferta Toyota.
Versiunea cu propulsie alternativă a noii game Yaris– hibridul care va utiliza un motor pe benzină și, adiacent, unul electric – va apărea în showroom-uri la un moment dat anul viitor, a anunțat Toyota.
Noul Toyota Yaris concurează în clasa B cu Volkswagen Polo, Opel Corsa, Mazda2, Suzuki Swift sau Chevrolet Aveo – între altele.