Livrarea a fost una surpriza, organizata impreuna cu membrii Clubului Ford Mustang Romania, din care face parte si noul prorietar.

Mustang Bullitt este motorizat de unitatea Ford V8 de 5.0 litri îmbunătăţită cu ajutorul sistemului Open Air Induction, prin apariţia unui nou colector de admisie, prin valve de 87 de milimetri de tip fluture şi printr-un modul de calibrare a motorului preluate de la versiunea Shelby Mustang GT350. Puterea maximă a motorului creşte astfel la 464 CP, iar cuplul maxim urcă la 526 Nm (valori preliminarii).
 

Oferit la alegere în culorile exterioare Shadow Black sau Dark Highland Green, noul Mustang Bullitt va pune la dispoziţie jante Torq Thrust de 19 inch, etriere roşii Brembo şi un logo Bullitt pe elementul circular montat în zona posterioară a maşinii.
 

La interior se regăseşte instrumentarul de bord digital Ford LCD de 12 inch şi scaune sport Recaro. Cusăturile de pe scaune, consola centrală şi planşa de bord vor reflecta nuanţa exterioară aleasă, iar fiecare exemplar Mustang Bullitt va fi oferit cu o placă numerotată individual montată în faţa pasagerului din dreapta, în locul tradiţionalei embleme Mustang.

Noul Ford Mustang Bullitt va oferi standard, de asemenea, tehnologia de sincronizare a turaţiilor, care permite schimburi mai fluide de treaptă în retrogradare, acestea fiind acompaniate de un sunet tipic al puternicului motor V8 de 5.0 litri. Sistemul audio premium B&O PLAY dezvoltă până la 1000 W prin cele 12 incinte acustice de înaltă performanţă.
 

"Nimic nu a reuşit să surprindă spiritul şi emoţia specifice lui Mustang aşa cum a făcut-o secvenţa fabuloasă a urmăririi din fimul «Bullitt»", spune Steven Armstrong, vicepreşedinte al Grupului şi preşedinte Ford Motor Company Europa, Orientul Mijlociu şi Africa.

 

Cea de-a treia generaţie Mustang Bullitt calcă pe urmele anterioarelor ediţii speciale Bullitt construite pe baza modelelor din 2001 şi 2008. Acestea au oferit, de asemenea, motoare mai puternice, jante Torq Thrust, elemente de design unice şi opţiuni dedicate pentru vopseaua caroseriei, implicit clasicul Dark Highland Green.
 

Noul Mustang Bullitt oferă o transmisie manuală cu şase trepte echipată cu noua tehnologie de sincronizare a turaţiilor, care foloseşte sistemul de control electronic al motorului pentru a transmite un impuls scurt asupra acceleraţiei în momentul retrogradării de treaptă – sincronizând astfel viteza de rotaţie a motorului cu treapta selectată. Rezultatul este o schimbare de treaptă mai fluidă, fără întreruperi.

 

"Noul Bullitt este Mustang-ul meu favorit – fără dungi, fără eleroane, spoilere sau embleme", spune Darrell Behmer, designerul-şef al lui Mustang. "Nu e nevoie să-şi anunţe personalitatea. E cool într-un mod foarte natural".
 

<iframe src="https://www.facebook.com/plugins/post.php?href=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FBDT.Ford%2Fposts%2F2359520557471253&width=500" width="500" height="798" style="border:none;overflow:hidden" scrolling="no" frameborder="0" allowTransparency="true" allow="encrypted-media"></iframe>

Te-ar putea interesa și: