Evenimentul Zilei > Economie > Lanţul american de îmbrăcăminte Gap se pregăteşte să vândă în lei
Lanţul american de îmbrăcăminte Gap se pregăteşte să vândă în lei

Lanţul american de îmbrăcăminte Gap se pregăteşte să vândă în lei

Românii vor putea cumpăra, din 2009, haine şi accesorii Gap dintr-un magazin al lanţului american care va fi deschis la Bucureşti Compania Gap, care deţine peste 3.000 de magazine de îmbrăcăminte în toată lumea, a decis să includă România în politica de extindere în regiunea Balcanilor.

Inaugurarea prezenţei Gap în Bucureşti va fi urmată de deschiderea unui magazin Banana Republic, marcă de îmbrăcăminte deţinută de aceeaşi companie americană. Hainele Gap şi Banana Republic vor fi disponibile şi pentru consumatorii din Grecia (din toamna acestui an), Bulgaria, Cipru şi Croaţia.

Vine şi H&M


La sfârşitul anilor ’60, magazinele
Gap din San Francisco vindeau blugi sub marca Levi’s. Gap a revoluţionat moda în rândul tinerilor începând din 1974, când a început să vândă haine sub marcă proprie. O pereche de blugi Gap costă circa 50 de dolari, iar un pulover, circa 30 de dolari. Principalul competitor al americanilor în Europa este compania suedeză H&M, care va deschide un magazin la noi în acest an.

În regim de franciză


Magazinele din România ale
Gap vor fi deschise în regim de franciză de grupul elen Marinopoulos, care deţine la noi franciza pentru mărcile Marks&Spencer, Sephora şi Starbucks. „Aceste pieţe (din Balcani –
n.r.) reprezintă o extindere naturală pentru mărcile noastre şi avem un partener de franciză extraordinar în regiune. Marinopoulos Group a avut succes în trecut în introducerea unor branduri cunoscute pe aceste pieţe“, a declarat Ron Young, vicepreşedinte pentru alianţe internaţionale strategice la Gap, într-un comunicat postat pe siteul companiei. În anul financiar 2006, Gap a înregistrat vânzări de 15,9 miliarde de dolari.

ÎN MALLURI


Cinci magazine JLo, în acest an


Reţeaua de magazine de îmbrăcă
minte şi accesorii JLo, inspirate de actriţa şi cântăreaţa americană Jennifer Lopez, se va extinde cu cinci magazine în România, în acest an. Marca JLo va intra în competiţie cu Zara, Pull&Bear, Gap sau H&M. Reţeaua se va extinde la noi, în sistem de franciză, prin intermediul firmei Pinnacle Promotion Group din Bucureşti. „Suntem în discuţii avansate pentru patru-cinci spaţii comerciale în mallurile din Bucureşti. Magazinele din Capitală vor fi lansate în acest an, după care ne vom concentra şi pe expansiunea în ţară, prin contracte de subfranciză“, ne-au declarat reprezentanţii Pinnacle Promotion Group. Primul magazin JLo a fost deschis în Statele Unite, la Chicago, în anul 2005.

Publicat in categoriile: Economie
Ne puteți urmări și pe pagina noastră de Facebook sau pe Google News