Din ce in ce mai multi oameni folosesc internetul in defavoarea televiziunilor, pentru a vedea filme, videoclipuri sau seriale TV, se arata intr-un sondaj citat de agentia Reuters.
Numai in SUA, aproximativ 65% dintre cei 2.400 de respondenti spun ca au vazut cel putin un videoclip pe YouTube, comparativ cu 42%, procentul de anul trecut al celor care au facut acest lucru.
De asemenea, procentul celor care intra frecvent pe YouTube este de 42%, spre deosebire de 33a cat era anul trecut. Mai mult, 43% dintre respondenti au vazut cel putin un videoclip pe o retea de televiziune pe internet.
Peste o treime dintre cei interogati considera ca este foarte placut sa descoperi un videoclip „tare” pe internet. „Oamenii descopera un videoclip bun on-line, pe care il pun apoi cu mandrie la dispozitia prietenilor”, spune un analist. Datorita succesului YouTube, au de pierdut aici si branduri celebre de pe internet, precum iTunes Store de la Apple, MySpace sau Facebook, care furnizeaza si ele continut video.