Producătorul unor mărci precum Dero, Omo, Delma sau Delikat, va produce din acest an şi îngheţată.
Unilever îşi anunţă intrarea pe piaţa de îngheţată din România. Astfel, nume de îngheţată precum Magnum, Carte d’Or, Cornetto, Viennetta, Big Milk vor fi prezente şi în România.
Ca parte a acestei decizii, compania a anunţat şi achiziţia mărcii româneşti de îngheţată Napoca, oferită spre vânzare de către actualii ei proprietari anul trecut.
Mai durează trei-patru luni
Tranzacţia este supusă aprobării Consiliului Concurenţei, o procedură care se va finaliza în următoarele trei până la patru luni. Acestor mărci de îngheţată li se vor adăuga şi produsele sub marca Napoca, odată ce achiziţia este aprobată.
Produsele tradiţionale Unilever se vor vinde sub simbolul inimii Algida, marca folosită de Unilever în Italia şi vor putea fi găsite în magazine începând din martie.
"Îngheţata reprezintă o parte importantă a Unilever şi credem că este momentul potrivit pentru a explora această oportunitate şi în România, unde piaţa de îngheţată se situează în jurul valorii de 160 de milioane de euro", a declarat Alexandra Gătej, preşedintele Unilever South Central Europe.
Produsele Unilever includ margarina Rama şi Delma, detergenţii Dero şi Omo, ceaiurile Lipton şi supele Knorr, condimentele Delikat.