EROARE la SISTEMUL DE PLĂȚI. Verificați-vă CARDURILE

EROARE la SISTEMUL DE PLĂȚI. Verificați-vă CARDURILE Plăti cu cardul. Sursa foto: Arhiva EVZ

Începând de vineri, 05 octombrie 2018 și până în prezent banca ING se confruntă cu o gravă eroare la sistemul de plăți. Departamentul avizat a răspuns numeroaselor reclamații de la clienții băncii că se „lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia”.

Potrivit unor raportări ale clienţilor, Plăţile electronice făcute în cadrul platformelor ING s-au dublat, potrivit www.b1.ro

"Moms (mame, n.r.) care aveţi cont la ING şi aţi făcut plăţi în ultimele 3 zile să vă verificaţi contul. Mie mi s-au dublat tranzacţiile şi am sold cu minus. Înţeleg că nu sunt singurul utilizator în situaţia asta”, a scris o clientă pe Facebook. 

Mai exact, dacă un client a efectuat o plată de 100 de lei vineri, tranzacţia a fost înregistrată de două ori şi astfel din cont i-a fost retrasă suma de 200 de lei.

Ne puteți urmări și pe Google News

 „Această problemă este cunoscută în prezent de către departamentul avizat şi se lucrează cu prioriate la remedierea ei”, spun reprezentanţii băncii. „Într-adevăr, întâmpinăm o problemă în prezent, însă se lucrează cu prioritate la rezolvarea acesteia, iar operaţiunile dublate vor fi reglate ulterior”, se arată în răspunsul lor.