Anunțul a fost făcut de către Ben Koh, director executiv la Playboy Enterprises Inc.

„Când a devenit clar că pandemia de coronavirus a perturbat producția de conținut și lantul de aprovizionare, am fost fortați să accelerăm procesul conversației pe care o aveam deja: cum să renunțăm la o revistă publicată la trei luni și să o transformăm într-un produs pe care clienții îl vor azi. O să fim o companie digitală, mai ales ca printul ajungea la doar o parte dintre fanii nostri”, a spus Ben Koh, director executiv la Playboy Enterprises Inc.

Ideea de a renunța la forma printată a fost încă după moartea lui Hugh Hefner.

Atunci, compania a transmis ca ia in considerare sa nu mai tipareasca pe hartie faimoasa revista pentru barbați, care a fost lansată în urmă cu șase decenii de către Hugh Hefner.

Moartea lui Hugh Hefner a declanșat un proces care va trece compania din proprietatea familiei Hefner, în proprietatea fondului de investitii Rizvi Traverse.

„Vrem să ne concentrăm pe ceea ce numim Lumea Playboy, care este mult mai mare decât publicaţia print. Vrem să petrecem anul 2018 în efortul de a transforma compania dintr-un business mediatic într-un business de management al brandului”, a declarat Ben Kohn, managing partner la Rizvi şi director executiv al Playboy Enterprises, potrivit realitatea.net