Angajaţii Societăţii Române de Radiodifuziune (SRR) au din această lună un Cod de conduită alcătuit cu ajutorul prestigioasei instituţii Deutsche Welle Akademie.
Documentul „Radio România - misiune, viziune, valori şi principii“ a fost elaborat sub forma unui manual destinat angajaţilor; codul prezintă „standardele profesionale, etice şi morale“ care trebuie să stea la baza acţiunilor lor. Documentul a fost deja aprobat de Consiliul de Administraţie al SRR. Pentru „identitatea corporaţiei“ Potrivit SRR, codul a fost elaborat de Grupul de Lucru pentru Dezvoltare Organizaţională (GOLD), structură ce coordonează proiectul „Radio România în Viitor“. GOLD a colaborat cu Deutsche Welle Akademie în acest scop.
„Pe plan intern, prin acest document se doreşte clarificarea, conştientizarea şi asumarea identităţii corporaţiei de către întreg personalul. (...) Timp de câteva luni, vor avea loc discuţii cu angajaţii şi colaboratorii noştri, referitoare la semnificaţia acestui document şi la felul în care poate fi «tradus» în activitatea fiecărui compartiment în parte. Pe plan extern, documentul serveşte la comunicarea şi promovarea imaginii corporaţiei“, susţine SRR, într-un comunicat remis Mediafax.
Şi TVR are un manual pentru angajaţii săi - „Codul de conduită pentru angajaţii şi colaboratorii TVR“.