Centralizator de reclamatii pentru turistii de pe litoral

Centralizator de reclamatii pentru turistii de pe litoral

Pretentiile turistilor sositi pe litoralul romanesc privind cazarea, masa sau zgomotul vor fi solutionate mai repede.

Un apel la un numar de telefon special va fi preluat de Grupul Operativ de Control, care va transmite problema sesizata autoritatii de stat competente sa gaseasca o solutie.

Acest grup a fost infiintat ca sa raspunda cerintelor consumatorilor si sa coordoneze controalele asupra firmelor de pe litoral, „pentru ca acestea sa nu aiba controale in fiecare zi”, a declarat Ovidiu Silaghi, ministrul pentru IMM-uri si turism.

Pana in prezent, multe reclamatii din partea turistilor nu erau solutionate din cauza ca sesizarile nu erau centralizate si directionate catre autoritatea responsabila.

Noua structura, printre care se numara reprezentanti ai Autoritatii pentru Protectia Consumatorilor, ai ministerelor Sanatatii, Muncii, pentru IMM-uri si Turism, ai Autoritatii Sanitar-Veterinare, ai politiei si ai Jandarmeriei, va functiona pana pe 15 septembrie.

Grupul este format din 550 de persoane, din care 375 pentru pastrarea ordinii publice. Sezonul pe litoral a demarat in forta. Duminica, numai la Mamaia erau 14.000 de turisti, iar vanzarile in aceasta perioada au crescut cu 50% fata de anul trecut, spune Ovidiu Silaghi.

Numarul de telefon la care turistii pot face reclamatii este:

0800.868.282 (gratuit)

Ne puteți urmări și pe Google News