Celebra geantă roșie purtată de Lily Collins din „Emily in Paris”, creația unui român

Celebra geantă roșie purtată de Lily Collins din „Emily in Paris”, creația unui român
Povestea a fost spusă de orădeanul Liviu Sav, fondator IMM Club,  organizator al evenimentului național Secretele Antreprenorului de Succes" (SAS). Orădeanul a mărturisit că rareori are timp să împărtășească detalii din discuțiile cu antreprenorii deosebiți pe care îi are ca invitați, dar povestea lui Lucian Sopa chiar merită spusă.

Românul din stratosfera modei internaționale

Ca moderator al evenimentului Secretele Antreprenorului de Succes", organizat ieri la Sibiu, Liviu Sav a avut plăcerea de a spune povestea unui  un artizan care duce "Made in Romania" în stratosfera modei internaționale. Povestea a început cu proiecția unor imagini cu Lily Collins din "Emily in Paris" purtând o geantă roșie în formă de fluture. A provocat asistența să spună cine o recunoaște. Deși, spune Liviu Sav, toate femeile știau răspunsul,  un singur bărbat din primul rând a răspuns timid: "Lily Collins."
Lucian Sopa

Lucian Sopa

Lumea din sală a râs, dar orădeanul a mers mai departe cu provocarea pentru a desluși legătura dintre SAS și celebrul film. "Cineva din această sală a creat fluturele roșu pe care îl poartă Lily Collins. Priviți în jur și încercați să-l descoperiți", a spus Liviu Sav.  Misteriosul creator nu a fost identificat până s-a urcat pe scenă pentru a-și spune povestea. Mesajul jocului creat în jurul poveștii sibianului Lucian Sopa, e acela că "talentul excepțional poate fi românesc, poate fi chiar lângă noi și poate fi greu de recunoscut".

Lucian Sopa, din atelierul părinților la parteneriate cu Prada, Furla, Vuitton

Lucian Sopa este creatorul unei colecții exclusiviste de accesorii care au ajuns în serialul  de succes global „Emily in Paris”, în mod particular o geantă roșie în formă de fluture purtată de Lily Collins. Obsesia sa pentru ca produsele să poarte mândru eticheta "Made in Romania" (nu "Made in Italy") a devenit un fir roșu al discuției. Povestea sa de succes s-a derulat organic: de la atelierul părinților până la parteneriate cu Prada și Furla, culminând cu creațiile care apar acum în serialul urmărit de milioane de oameni. Lucian Sopa a încercat inițial să lucreze la firma de marochinărie a părinților, a absolvit o facultate în IT, a făcut web design  timp în care a luat contact cu lumea modei și s-a regăsit acolo.
A făcut marochinărie pentru italieni a lucrat cu Mandarina Duck, a continuat cu Prada timp de 11 ani și Furla timp de 4 ani și a ajuns ca, într-un final, să colaboreze cu cele mai mari nume din domeniul modei de la Vuitton și până la Versace și Givenchy.Un moment deosebit a fost atunci când Lucian a mărturisit cu sinceritate: „Uneori mă întreb dacă chiar am succes sau este doar o serie de coincidențe norocoase”. Liviu Sav a reluat întrebarea în stilul său, iar asistența a răspuns cu aplauzele care sunt confirmarea succesului.

"Trecem printr-un moment-cheie în industria fashion",  spune Lucian Sopa

Acest sindrom al impostorului care însoțește atâția români valoroși a fost pentru o clipă învins de confirmarea comunității, crede orădeanul Liviu Sav după experiența de la Sibiu. Dincolo de asta, " povestea lui Lucian Sopa rămâne o dovadă de necontestat: România nu trebuie să imite modele străine pentru a reuși, ci poate străluci prin autenticitatea și excelența propriilor creații", a concluzionat Liviu Sav.Lucian Sopa a spus că dorința  sa e să creeze  produse de calitate, în care  să creadă și de care să fie mândru.
Sibianul vrea s semneze produse pe care oamenii  să le poarte cu bucurie și încredere, știind că sunt fabricate în România la standarde care, de regulă, definesc doar brandurile internaționale de top. Iar evoluția sibianului demonstrează că Made in România poate însemna excelență. "Cred cu tărie că trecem printr-un moment-cheie în industria fashion și dacă alegem să ne concentrăm pe calitate și să punem în practică idei valoroase, avem șansa reală de a face un pas important înainte. Putem deveni furnizori relevanți de valoare, depășind percepția că România este doar o piață de execuție în regim lohn", a spus Lucian Sopa.

Ne puteți urmări și pe Google News
Recomandările noastre