Andreea Marin caută emisiuni la Cannes

Andreea Marin caută emisiuni la Cannes

Andreea Marin Bănică este în căutare de noi formate de emisiuni, la Târgul de televiziune MIPTV de la Cannes, precizează Mediafax.

Ca proprietar al SC A&C Partners SRL, ea a discutat cu reprezentanţi ai unor case de producţie şi de distribuţie din străinătate, în special pentru proiecte destinate internetului.

Discuţii profesionale

„Mă interesează foarte mult internetul. Televiziunea, în scurt timp, va însemna în mare parte şi internet şi tocmai de aceea acesta e un domeniu care mă atrage, mai cu seamă că eu am terminat informatica şi pe undeva îţi vine să revii la rădăcini“, a declarat vedeta. Andreea Marin nu este pentru prima dată la târgul de televiziune.

„Am fost şi anul trecut la Cannes şi anul acesta oamenii m-au sunat şi am stabilit întâlniri şi pe partea de televiziune, şi pe partea de film (...) Eu sunt aici ca Andreea Marin Bănică, astfel mă cunosc partenerii mei şi mai puţină importanţă are pe ce firmă pun un proiect sau altul. Atâta timp cât îmi va fi dat să trăiesc, voi încerca noutatea, aşa că sunt deschisă oricăror idei benefice“, a spus Andreea Marin. Proiecte pe TVR Andreea Marin Bănică a precizat că lucrează la o serie de proiecte, printre care şi Gala UNICEF, care va fi difuzată pe TVR, pe 10 mai, fiind în discuţii cu Televiziunea Publică şi pentru emisiunea „Preţuieşte viaţa“. „Ne ocupăm de un proiect foarte important, Gala UNICEF, care necesită multă energie, mult timp.

Ca ambasador UNICEF, mă voi ocupa şi de promovarea ei, alături de echipa TVR şi de echipa UNICEF, sper eu că voi face o treabă bună“, a spus ea, adăugând că, înainte de Gală, va merge în Niger pentru un documentar. Cât despre „Preţuieşte viaţa“: „Este un proiect care-mi aparţine şi care, în acest moment, e în stadiul de proiect. Nu am semnat nimic cu nimeni, cum s-au grăbit alţii să anunţe. Televiziunea care este prioritate pentru mine este televiziunea naţională întotdeauna, dar, fireşte, niciodată să nu spui niciodată“. Târg cu tradiţie

Cea de-a 45-a ediţie a MIPTV, unul dintre cele mai importante târguri internaţionale de vânzare şi de achiziţionare de produse de televiziune, se desfăşoară la Palais des Festivals, la Cannes, pe o suprafaţă impresionantă - 20.974 mp. La manifestare s-au înscris 13.311 =participanţi, din 104 ţări, printre care şi România.

Ne puteți urmări și pe Google News