Cum pierde CNADNR zeci de milioane de euro. Narcis Neaga promite că va analiza situația. SURSE: Urmează control la nivelul țării

Cum pierde CNADNR zeci de milioane de euro. Narcis Neaga promite că va analiza situația. SURSE: Urmează control la nivelul țării

Restaurante, benzinării, dar și alte amplasamente, pot fi montate pe marginea drumurilor naționale și europene dacă se achită o taxă la Compania Națională pentru Autostrăzi și Drumuri Naționale. Potrivit unor surse din cadrul Companiei, mii de panouri publicitare și zeci de amplasamente sunt ilegale, iar prejudiciul anual creat Companiei ar fi de zeci de milioane de euro. Totul a început cu un control efectuat de mai marii DRP Craiova, care a scos la iveală faptul că instituția a fost prejudiciată cu aproximativ trei milioane de euro, potrivit directorului comercial al CNADNR Craiova, Claudiu Țuțulan. Acum, mai marii Companiei promit control la nivel național.

Directorul comercial a explicat, pentru EVZ, că multe locații din Dolj care nu au mai achitat taxa la Companie ar fi deținute de politiceni și oameni care ocupă funcții publice în județul Dolj, dar și în alte județe. „Noi am făcut raportul și am constat mii de panouri publicitare ilegale și zeci de amplasamente în aceeași situație. Am întocmit inventarul și am trims la București. Este datoria noastră. Am avut și incidente. De când am început inventarierea, am fost amenințat cu moartea și mi-a fost incendiată mașina. Mulți ar fi învățați sau acoperiți chiar de către colegi de-ai noștri de la Regionala Craiova”, susține directorul comercial de la DRP Craiova. Neaga: Vom analiza situația Director general al Companiei Naționale pentru Autostrăzi și Drumuri Naționale, Narcis Neaga, a precizat că va analiza situația zilele următoare, pentru a stabili cine este de vină și ce măsuri se pot lua.  Surse din cadrul Companiei au explicat, pentru EVZ, că în perioada următoare se va damara un control, în acest sens, la nivelul țării. CNADR a dispus, la sfârșitul anului trecut, formarea unei comisii care să inventarieze toate amplasamentele existente pe marginea drumurilor naţionale. Astfel, s-au descoperit mii de construcţii şi panouri publicitare care nu au autorizaţie şi pun în pericol siguranţa circulaţiei. Din această poveste, compania pierde anual milioane de euro.