Targul obiectelor de lux cauta vizitatori

Targul obiectelor de lux cauta vizitatori

Bolizi de lux, diamante, iahturi si fete frumoase in penultima zi a targului, insa prea putini vizitatori.

Unul dintre acestia a fost premierul Tariceanu, care nu a ratat ocazia de a trece in revista exponatele cu preturi prohibitive si a venit ieri la „targ” insotit de unul dintre cei doi fii ai sai.

Inca de la intrare te intampinau unele dintre cele mai exclusiviste modele de masini din lume - un Ferrari Spider S1, de culoare alba, la „doar” 235.900 de euro, „trona” langa un Lamborghini Gallardo de 165.857 de euro. Pleiada autoturismelor pe care le vezi doar in filme era completata de un Bentley Azure, scos la vanzare cu pretul de 302.110,80 de euro, de care se sprijinea gratios o domnisoara bruneta. Masini de lux si fete frumoase

Manechinele au insotit, ca de obicei, exponatele, insa nu au fost atractia principala ca la SIAB, dupa cum au declarat ele insele. Fetele de la standul Jaguar si Range Rover erau chiar multumite de jobul de cateva zile de la targ, pentru ca nu e atat de solicitant ca in alte manifestari similare.

„Macar nu e ca la SIAB. Aici e lumea mai civilizata, avem voie sa ne odihnim, sa ne asezam daca vrem”. Castiga bine o tanara hostess care trebuie sa stea langa o masina fumoasa, imbracata in rochie de seara?

Raspunsul a fost evaziv, fata preferand sa fie discreta in aceasta privinta, dar a lasat de inteles ca nu ia nici mai mult, nici mai putin decat la alte manifestari de acest gen. Range Roverul si Jaguarul, ale caror preturi depaseau lejer suma de 100.000 de euro, langa care stateau cele doua domnisoare, se vandusera inca de alaltaieri unor „domni din top 15”, dupa cum au declarat acestea.

Unicate accesorizate cu piele de crocodil

In cazul in care bogatii Romaniei nu sunt dispusi sa scoata banii pe loc pentru o masina, exista varianta achizitionarii prin leasing. Un model Dodge care nu mai exista in Romania si un Mercedes CL, unic in lume, preparat de Fab Design, erau exponatele cu care compania Express Leasing spera sa ia ochii vizitatorilor cu dare de mana.

Bolidul Mercedes se remarca prin tapiteria din piele de crocodil si vopseaua care contine particule de aur, oferit spre vanzare cu 230.000 de euro. Florin Cristache, reprezentantul companiei, nu exclude ca masina sa se vanda chiar in cadrul targului, insa afirma ca se asteapta, totusi, la mai multi vizitatori.

Oferta da, cerere ba

De fapt, standurile de masini atrageau cei mai multi curiosi, majoritatea dornici sa se fotografieze cu bijuteriile pe patru roti. Publicul-tinta al companiilor care comercializeaza produsele expuse la targul de lux lipsea cu desavarsire ieri, cel putin la orele amiezii, iar simplii vizitatori nu s-au grabit sa scoata din buzunar 50 de lei necesari pentru a achita biletul de intrare, pentru a vedea luxoasele exponate.

Majoritatea reprezentantilor standurilor afirmau, convinsi doar pe jumatate de spusele lor, ca anul acesta a fost mai multa lume la editia din 2006, insa scopul principal al prezentei la targ era acela de „a fi vazuti”.

Nou intrati in segmentul de lux

Multe dintre firmele straine nou intrate pe piata din Romania s-au grabit sa prinda un loc la Luxury Show, afland din presa de acest eveniment. Martin Pakter, reprezentant al companiei „Bentelli”, care comercializeaza bijuterii din  aur cu diamante, a intrat pe piata din Romania trecand prin Luxury Show si afirma ca motivul pentru care a ales tara noastra este acela ca aici sunt oameni cu bani, insa are produse si mai „ieftine”, de exemplu inele din aur cu diamante, la 1.900 de lei.

Oferta „premium” consta intr-un colier cu diamante, care ajungea la fabulosul pret de 38.000 de euro, sau un pandantiv-cruce, de 8.000 de euro.

Maybach de jumatate de milion de euro

Cea mai mare parte a suprafetei din incinta Romexpo a fost alocata autoturismelor, principalele elemente care tradeaza clasa sociala a posesorului, mai ales in Romania.

Astfel, la standul Casa Auto puteau fi admirate de cei cativa curiosi automobile Mercedes Benz, Clasa S sau CL, avand pretul de 175.358, respectiv 165.187 de euro, dar si celebrul Maybach 575, alb, al carui pret ajungea la jumatate de milion de euro.

Iahturi pentru Marea Neagra

Unele dintre cele mai grandioase exponate din cadul Luxury Show au fost iahturile, cu lungimi de peste 10 metri, al caror interior se putea vizita doar cu o programare facuta in prealabil, afis vizibil pentru curiosii care nu ar fi dispusi sa aloce aproape un milion de euro pentru achizitionarea unei astfel de ambarcatiuni.

Iahtul Neptun, cu o lungime de 13,37 de metri, la fel de impozant ca si Princess 42, se vindea cu 660.850 de euro si era „pazit” de o domnisoara blonda, care aducea cu Pamela Anderson, deloc amabila cu vizitatorii.

Haine de blana „made in” Piatra-Neamt

In afara de exponatele care se adresau mai degraba barbatilor - masini, motociclete, ATV-uri si articole de tuning auto -, exista si produse adresate doamnelor, care pot sa-si aleaga haine din blana de nurca, vulpe sau iepure, de productie autohtona (Piatra- Neamt), cu preturi variind intre 1.500 si 3.500 de euro, o raritate in cadrul expozitiei.

Unul dintre standurile de la etajul superior al Romexpo adapostea covoare persane lucrate manual, din lana si matase, pretul acestora concurand cu bijuteriile cu diamante - 35.000 de euro. Cei care vor sa scrie cu instrumente realizate de furnizorul Casei Regale Britanice trebuie sa caute produsele Arthur Price.

Stilourile din aur masiv comercializate sub aceasta marca sunt folosite de personalitati ca Tony Blair sau Vladimir Putin si ajung la exorbitantul pret de 15.000 de euro. MODA

Haute-couture Catalin Botezatu

> Creatorul de moda ales sa-si prezinte cateva colectii in cadrul Luxury Show facea ultimele pregatiri pentru parada.

> Norocosii prezenti la Romexpo ieri-seara au putut admira manechine imbracate in lenjerie intima si costume de baie de lux, marca Botezatu, dar si rochii de seara.

> Designerul a afirmat ca i-a revenit „sarcina” de a fi reprezentantul segmentului de lux al modei romanesti deoarece este printre putinii creatori de moda care pot sustine astfel de manifestari.

TINTA

Cui i se adreseaza Luxury Show?

Vizitatorii ideali ai unui astfel de eveniment ar fi primii zece clasati din Top 300 Capital, persoane care puteau sa cumpere toate exponatele odata, fara ca averea sa le fie afectata. Dintre acestia fac parte:

Ne puteți urmări și pe Google News